http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
尋晚開心得济, 唔記得寫滕滕尋日去過健康院檢查, 因為原本正常係2歲唔使番架, 不過因為滕滕歲半嗰時仲未識講好多嘢, 所以原本3月番, 係我呢個大頭蝦媽me唔記得左, 攪到今時今日先番去!
姑娘問滕滕而家係唔係識講d乜乜乜喇, 我都話係, 跟住又問, 佢知唔知d日用品係咩呀(佢有舉例子), 跟住我都答佢識! 其實好快咁, 個姑娘就話佢ok喇, 等四歲先番去check下雙眼啦!
好囉, 安落左大半喇, 起碼滕滕而家識講左好多嘢喇!
咁就好喇. ANSON 都係要係2歲時再返去呀, 其實俾姑娘跟緊D都好嘅. [版主回覆04/25/2011 22:50:00]不過, 滕滕就係呢兩三個月講嘢講得多左好多呀, 所以都你放心!
咁咪好lo...唔使太擔心 :)[版主回覆04/26/2011 11:37:00]其中一樣唔使咁擔心啦~!
恭喜恭喜[版主回覆04/26/2011 11:37:00]多謝多謝!
唔駛太擔心架!我個女之前講嘢都係麻麻地,但呢個月突然講多咗好多嘢![版主回覆04/26/2011 12:56:00]晴晴唔係麻麻地啦, 淨下見你同佢拍過年段短片, 已經勁喇!!!
男仔係咁 ~ 一係唔講, 一開始講, 就乜都識得講 ga la ^.^[版主回覆04/26/2011 12:57:00]我都希望佢快d乜都識呀~
唔知熙熙個turbo幾時先開行呢???我都擔心佢2歲返去唔pass呀!!![版主回覆04/28/2011 11:27:00]滕滕都係呢兩三個月先發功, 所以唔好太擔心!
而家都仲係賣緊藥...問佢邊個係度發癲...佢就會答我癲癲癲癲癲....[版主回覆04/29/2011 12:22:00]之前熙熙都有講架, 佢而家唔講, 可能佢呢幾個月冇心情啫~ 如果佢由一開拖就已經唔係好識, 咁就擔心D, 但係熙熙唔係嘛!
11號就返去健康院喇...
咁就好喇. ANSON 都係要係2歲時再返去呀, 其實俾姑娘跟緊D都好嘅.
回覆刪除[版主回覆04/25/2011 22:50:00]不過, 滕滕就係呢兩三個月講嘢講得多左好多呀, 所以都你放心!
咁咪好lo...唔使太擔心 :)
回覆刪除[版主回覆04/26/2011 11:37:00]其中一樣唔使咁擔心啦~!
恭喜恭喜
回覆刪除[版主回覆04/26/2011 11:37:00]多謝多謝!
唔駛太擔心架!我個女之前講嘢都係麻麻地,但呢個月突然講多咗好多嘢!
回覆刪除[版主回覆04/26/2011 12:56:00]晴晴唔係麻麻地啦, 淨下見你同佢拍過年段短片, 已經勁喇!!!
男仔係咁 ~ 一係唔講, 一開始講, 就乜都識得講 ga la ^.^
回覆刪除[版主回覆04/26/2011 12:57:00]我都希望佢快d乜都識呀~
唔知熙熙個turbo幾時先開行呢???我都擔心佢2歲返去唔pass呀!!!
回覆刪除[版主回覆04/28/2011 11:27:00]滕滕都係呢兩三個月先發功, 所以唔好太擔心!
而家都仲係賣緊藥...問佢邊個係度發癲...佢就會答我癲癲癲癲癲....
回覆刪除[版主回覆04/29/2011 12:22:00]之前熙熙都有講架, 佢而家唔講, 可能佢呢幾個月冇心情啫~ 如果佢由一開拖就已經唔係好識, 咁就擔心D, 但係熙熙唔係嘛!
11號就返去健康院喇...
回覆刪除