2008年8月24日 星期日
2008年8月15日 星期五
.....................
尋日我終於忍唔住, 同左 kleenex講, 因為我見到 d 菜就反胃, 好唔想食, 如果下個星期又去買菜, 咁點算呢, 所以就講左!
我今日一番嚟, 就見到有包話梅糖係枱面, 我一睇, 就知係 kleenex 買, 因為佢可能諗番起之前係街市, 我買過話梅糖! 佢同我講, 唔知我想食乜, 所以就買左話梅糖, 佢原來想買 d 酸嘢比我食, 但係又唔知我想食乜, 所以就冇買到!
有時真係唔知佢諗乜, 人地病, 佢又不理不睬, 而家又咁.........同佢做朋友, 唔通真係要接受佢呢個缺點?!
2008年8月9日 星期六
你唔係呀嘛.................
我今日冇番工, 因為 dr. fan 叫我休息下, 咁李生就叫我唔使番, 佢番!
我都諗住佢冇咁早番到, 所以我打去 UPS cancel 個 order, 叫佢地星期一早上先至取件, 但係 11點幾 kleenex 打比我, 話亞姐去到冇人, 跟住我話李生話佢番工架噃, 跟住佢話集都未開, 咁我就叫佢叫亞姐走, 唔使收!
我真係覺得好奇, 如果係朋友, 都會問下我仲咩唔番, 係咪有事, 但係佢真係冇, 我覺得可能佢已經覺得唔係, 因為佢只係識得關心佢自己身邊嗰個, 因為佢身邊嗰個唔舒服, 就唔煲湯, 我唔舒服, 就冇問過我一句, 亦都冇問過我煲唔煲湯!
我越嚟越覺得佢係一個怪人, 因為佢問 san san 想唔想去佢個 wedding party, 叫人地直接講, 因為大家咁熟, 當時我真係好迷, 第一, 乜你同人好熟咩, 咁你有冇人地電話先? 第二, 你地平時有見過面咩? 第三, san san 係我個妹+好朋友, 你唔係諗住連我 d friend 你都請埋呀??? 你叫人地直接 d , 咁你自己都唔係一個直接嘅人, 咁你居然叫人直接同你講???
簡直係一個迷!
2008年8月8日 星期五
Dr Fan, 係你喇!!!
今日四點幾, 去廁所發現有小小血, 死啦, 當時真係好驚, 於是即刻打比老公, 叫佢同我去睇醫生.
打去亞盧個醫生到, d 姑娘話醫生唔係到, 去左接生, 於是就搵亞官, 亞官幫我約左佢個醫生6:00. 未夠6:00就到, 但係成7:30先睇到我, 唉, 冇計, 鬼叫你冇 bkg 咩!
睇完醫生, 嘩, 個醫生好好人, 好溫柔, 又好詳細, 可以同董醫生有得 fright, 同亞盧嗰個真係差天同地, 亞盧嗰個可能對 d 大陸女人多, 個人又冇乜禮貌, 又粗魯, 問佢嘢, 又唔答人, 只係話睇而家, 妖,講真, 我搵你, 有問題, 梗係想知道自己之前係咪有嘢做錯啦, 淨係一咪話睇而家, 睇而家, 所以....... 我決定亞官嗰個范醫生同我接生. 雖然佢係男醫生, 但係好難會搵多個醫生好似佢咁溫柔, 因為 i like it!
2008年8月6日 星期三
朋友重要d, 定係男朋友重要d???
我諗左好耐, 究竟講唔講好呢, 其實我都想同佢講, 但係諗深一層, 同佢講又點, 佢又唔會問下我, 因為就算我病,佢都唔會問一句,因為佢只係會關心佢自己嘅另一半, 唔會關心人地, 所以最終, 我都冇講到!
其實如果作為一個朋友, 無論對方有任何事, 作為朋友都要適量去關心, 因為朋友係互相幫助, 互相關懷, 並唔係好似佢咁, 不聞不問. 所以我明白點解佢之前會........
2008年8月5日 星期二
5-5.5個星期
今日去左亞盧個醫生到 check, 醫生話應該5-5.5個星期到, 佢仲比埋 bb d 心跳聲, 當期時, 我真係相信呢個係事實, 因為我地兩個親眼見到!
不過, 呢個dr真係唔係好好, 因為放左支嘢係照超聲波嘅, 但係d手勢就好粗暴囉, 好似攪蛋糕咁, d語氣都唔係好nice, 唔知係唔係佢對得d大陸人多, 所以冇乜禮貌!
2008年8月1日 星期五
講左...........你做人daddy喇!
尋晚點幾鐘, 個頭真係痛到爆, 我又唔敢食藥, 因為我怕影響到,於是, 我迫於無耐叫左亞 dee 同我按頭, 係佢同我按之際, 真係好想同佢講我 check 左有, 但係, 我最終都係冇講!
我今日冇番工, 因為今朝起身好辛苦, 尋晚一直都冇乜點真正瞓過, 同埋起身嗰時, 個胃好似抽筋, 個人又時冷時熱, 所以我之後就打比李生請假唔番!
兩三點到, 我打比亞 dee 同佢講, 我冇番工, 叫佢買嘢番嚟煲粥比我食, 因為我應該感冒菌入腸!
亞 dee 番到嚟, 佢已經冇乜嘢, 可能佢見我唔舒服, 所以都關心我, 咁我見佢咁, 我就問佢聽唔聽話, 如果聽話, 就同佢講個秘密, 終於, 我同佢講左.
當時佢聽到之後, 問我點解, 因為佢都好 surprise!