2008年8月6日 星期三

朋友重要d, 定係男朋友重要d???

我諗左好耐, 究竟講唔講好呢, 其實我都想同佢講, 但係諗深一層, 同佢講又點, 佢又唔會問下我, 因為就算我病,佢都唔會問一句,因為佢只係會關心佢自己嘅另一半, 唔會關心人地, 所以最終, 我都冇講到!


其實如果作為一個朋友, 無論對方有任何事, 作為朋友都要適量去關心, 因為朋友係互相幫助, 互相關懷, 並唔係好似佢咁, 不聞不問.  所以我明白點解佢之前會........


沒有留言:

張貼留言