我今日冇番工, 因為 dr. fan 叫我休息下, 咁李生就叫我唔使番, 佢番!
我都諗住佢冇咁早番到, 所以我打去 UPS cancel 個 order, 叫佢地星期一早上先至取件, 但係 11點幾 kleenex 打比我, 話亞姐去到冇人, 跟住我話李生話佢番工架噃, 跟住佢話集都未開, 咁我就叫佢叫亞姐走, 唔使收!
我真係覺得好奇, 如果係朋友, 都會問下我仲咩唔番, 係咪有事, 但係佢真係冇, 我覺得可能佢已經覺得唔係, 因為佢只係識得關心佢自己身邊嗰個, 因為佢身邊嗰個唔舒服, 就唔煲湯, 我唔舒服, 就冇問過我一句, 亦都冇問過我煲唔煲湯!
我越嚟越覺得佢係一個怪人, 因為佢問 san san 想唔想去佢個 wedding party, 叫人地直接講, 因為大家咁熟, 當時我真係好迷, 第一, 乜你同人好熟咩, 咁你有冇人地電話先? 第二, 你地平時有見過面咩? 第三, san san 係我個妹+好朋友, 你唔係諗住連我 d friend 你都請埋呀??? 你叫人地直接 d , 咁你自己都唔係一個直接嘅人, 咁你居然叫人直接同你講???
簡直係一個迷!
沒有留言:
張貼留言