今日四點幾, 去廁所發現有小小血, 死啦, 當時真係好驚, 於是即刻打比老公, 叫佢同我去睇醫生.
打去亞盧個醫生到, d 姑娘話醫生唔係到, 去左接生, 於是就搵亞官, 亞官幫我約左佢個醫生6:00. 未夠6:00就到, 但係成7:30先睇到我, 唉, 冇計, 鬼叫你冇 bkg 咩!
睇完醫生, 嘩, 個醫生好好人, 好溫柔, 又好詳細, 可以同董醫生有得 fright, 同亞盧嗰個真係差天同地, 亞盧嗰個可能對 d 大陸女人多, 個人又冇乜禮貌, 又粗魯, 問佢嘢, 又唔答人, 只係話睇而家, 妖,講真, 我搵你, 有問題, 梗係想知道自己之前係咪有嘢做錯啦, 淨係一咪話睇而家, 睇而家, 所以....... 我決定亞官嗰個范醫生同我接生. 雖然佢係男醫生, 但係好難會搵多個醫生好似佢咁溫柔, 因為 i like it!
沒有留言:
張貼留言