2008年8月15日 星期五

.....................

尋日我終於忍唔住, 同左 kleenex講, 因為我見到 d 菜就反胃, 好唔想食, 如果下個星期又去買菜, 咁點算呢, 所以就講左!


我今日一番嚟, 就見到有包話梅糖係枱面, 我一睇, 就知係 kleenex 買, 因為佢可能諗番起之前係街市, 我買過話梅糖! 佢同我講, 唔知我想食乜, 所以就買左話梅糖, 佢原來想買 d 酸嘢比我食, 但係又唔知我想食乜, 所以就冇買到!


有時真係唔知佢諗乜, 人地病, 佢又不理不睬, 而家又咁.........同佢做朋友, 唔通真係要接受佢呢個缺點?!


 


 


沒有留言:

張貼留言