2008年8月1日 星期五

講左...........你做人daddy喇!

尋晚點幾鐘, 個頭真係痛到爆, 我又唔敢食藥, 因為我怕影響到,於是, 我迫於無耐叫左亞 dee 同我按頭, 係佢同我按之際, 真係好想同佢講我 check 左有, 但係, 我最終都係冇講!


我今日冇番工, 因為今朝起身好辛苦, 尋晚一直都冇乜點真正瞓過, 同埋起身嗰時, 個胃好似抽筋, 個人又時冷時熱, 所以我之後就打比李生請假唔番!


兩三點到, 我打比亞 dee 同佢講, 我冇番工, 叫佢買嘢番嚟煲粥比我食, 因為我應該感冒菌入腸!


亞 dee 番到嚟, 佢已經冇乜嘢, 可能佢見我唔舒服, 所以都關心我, 咁我見佢咁, 我就問佢聽唔聽話, 如果聽話, 就同佢講個秘密, 終於, 我同佢講左.


當時佢聽到之後, 問我點解, 因為佢都好 surprise!


 


 


沒有留言:

張貼留言