天主做"人"呢樣嘢真係好神奇!!! 上一刻可以好嬲, 但係下一刻, 又可以突然之間好撚開心!
尋日朝縱使見到個癱疸就真係好撚興, 但係到夜晚, 又比我開心到飛起!
今日放半日, 公司食完團年飯, 我就走去電個靚髮! 個髮型師我都搵左佢6/7/8年喇, 我幾like佢, 因為佢沉默得嚟講嘢好斯文, 但又帶點串, 串得嚟我又覺得幾好笑喎! 因為佢問我想點整, 我答佢, 我只係唔想同而家差唔多, 我想唔同, 但係又要好打理, 最好唔好成日要我嚟搵你, 同埋, 出嚟我唔要娘!
哈哈~ 個髮型師聽完跟住就一笑! 哦~ 你求變咋! 但係呢, 娘唔娘你睇人, 並唔係睇個頭, 如果你個頭有幾型, 但係你個人娘的話, 我都好難幫你架喎! ......真係要比隻手指公佢囉!
電完個髮, 爆爆地, 都幾合我心水~ 心情又靚番好多喎!
開心嘅事仲未完, 電完髮, 係銅鑼灣搭地鐵再轉西鐵番屋企, 一出V-City, 比我掃到有個紫色袋, 一睇, 原來係米蘭站!
呢個袋, 我兩三年前係官方網站都見過, 不過一出好快冇晒, 因為只係seasonal product! 我估唔到, 結果咁都比我撞番, 仲要只係幾千蚊咁平可以買到!
嘩~~~~ 真係開心死我喇!!!
2014年1月30日 星期四
2014年1月29日 星期三
放過我啦, 仆街!
今日年廿九, 番埋今日半日就放假過年, 心情原本好好, 但可惜就係呢個巴基癱疸, 攪到我乜心情都冇晒!
今朝已經遲左一班車先上, 所以冇塞車都諗住時間啱啱好, 冇塞車之餘仲要早到, 落左車之後仲可以慢步咁行番公司!
因為司機今朝駛到好前先停車, 所以今日我冇係站尾行樓梯落, 而係係站頭行斜路落! 點不知係斜路行落去時, 我就已經見到個癱疸係樓梯頂望到我, 見到我行緊落嚟, 佢就即落嚟想同我一齊行!
你老味吖! 真係好想問九佢係唔係好撚得閑, 點解做撚埋D咁無九聊嘅嘢!!!
吊佢老味! 我已經避開你, 仲乜九嘢你仲係到得九我!!! 你唔好撚話比我知你唔七知我避開你囉!!!
明明今日心情好撚好, 見撚到佢, 當堂火都嚟撚埋!
今朝已經遲左一班車先上, 所以冇塞車都諗住時間啱啱好, 冇塞車之餘仲要早到, 落左車之後仲可以慢步咁行番公司!
因為司機今朝駛到好前先停車, 所以今日我冇係站尾行樓梯落, 而係係站頭行斜路落! 點不知係斜路行落去時, 我就已經見到個癱疸係樓梯頂望到我, 見到我行緊落嚟, 佢就即落嚟想同我一齊行!
你老味吖! 真係好想問九佢係唔係好撚得閑, 點解做撚埋D咁無九聊嘅嘢!!!
吊佢老味! 我已經避開你, 仲乜九嘢你仲係到得九我!!! 你唔好撚話比我知你唔七知我避開你囉!!!
明明今日心情好撚好, 見撚到佢, 當堂火都嚟撚埋!
2014年1月27日 星期一
迷!
堂家姐成日係我面前講"七厘散"呢樣嘢, 我覺得佢"好想!!!"我比個仔試下, when個仔開始感冒時!
我唔多識咩係七厘散, 所以我就去問我相熟嘅兩間藥房, 結果就係兩間藥房都答我, 七厘散係for肚痾腸胃唔妥架!
七厘散係堂家姐個亞姨介紹佢架, 佢亞姨都係因為個孫開始感冒就比佢食, 所以堂家姐就信左佢亞姨喇! 但係我又真係問過個相熟中醫, 佢都係答我七厘散唔可以for 感冒囉, 不過我唔可以理人地咁多喇, 講左唔信我都冇辦法!
唔明嘅只係, 點解唔係check 清楚先比個仔食嘅咩? 好撚一個迷!
我唔多識咩係七厘散, 所以我就去問我相熟嘅兩間藥房, 結果就係兩間藥房都答我, 七厘散係for肚痾腸胃唔妥架!
七厘散係堂家姐個亞姨介紹佢架, 佢亞姨都係因為個孫開始感冒就比佢食, 所以堂家姐就信左佢亞姨喇! 但係我又真係問過個相熟中醫, 佢都係答我七厘散唔可以for 感冒囉, 不過我唔可以理人地咁多喇, 講左唔信我都冇辦法!
唔明嘅只係, 點解唔係check 清楚先比個仔食嘅咩? 好撚一個迷!
2014年1月25日 星期六
FUNNY~
小朋友剛學識講嘢都唔算好笑, 我覺得而家好識講嘢嘅滕滕講嘢仲好笑!
話說滕滕發仔寒成日叫個老豆生個BB比佢之後, 佢就不斷咁張佢潛意識呢個思想轉化去佢D畫上面, 雀仔有左BB, 青蛙又係有左BB, 仲要同我講第日會生好多BB比我, 唔會好似佢老豆咁唔肯生比佢!
生左仔咁耐, 我老公D耐性一D都冇改變過, 仍然都係好衝動咁鬧左滕滕先!
有一日滕滕幫我夾餸落我個飯盒到, 點不知我一坐抵佢就望住我喊! 當時嘅我嚇左一跳, 仲咩事無啦啦咁慘係到喊, 我一問之下, 滕滕話幫我夾餸, 但係就比佢老豆鬧, 因為佢老豆以為佢係到攪攪震! 為左安慰個仔, 又唔想即時鬧佢老豆嘅不是, 我就同滕滕講, 佢唔知你原來咁乖幫媽咪夾餸呀, 因為你都知你平時成日攪攪震架啦, 所以爸B唔想你整到一枱都係啫! 過左一陣, 老公食完行開左, 滕滕就話: 我唔想要呢個爸B, 我可唔可以換過第二個呀? 而我就答滕滕, 佢咁衰成日鬧人, 一陣D湯我地兩個飲唔好比佢飲! 點不知滕滕好應同我咁話: 好呀! 我都唔想佢身體健康呀!
今晚, 又一爆笑嘅說話! 今日老公話等佢放工四點幾就去買餸打邊爐, 我等等等, 結果等到七點幾佢先打電話番嚟話趕唔切番嚟, 叫我地出去食! 我當然有話佢幾句啦, 等左成日乜嘢都standby 你, 居然七點幾先話番唔到嚟, 玩嘢咩! 收左線就唯有叫姐姐煮雲吞食! 一路食, 滕滕就同我講: 我未出世係你個肚嗰時, 你就唔好要呢個爸b啦! 你仲同佢結婚! 佢講過d嘢唔算數厄人, 真係衰到不得了! 早知嗰時你就唔好要佢啦!
我, 冇係滕滕面前抺黑過佢老豆, 只係佢老豆自己破壞佢自己嘅形象, 千祈真係唔好賴我囉!!!
話說滕滕發仔寒成日叫個老豆生個BB比佢之後, 佢就不斷咁張佢潛意識呢個思想轉化去佢D畫上面, 雀仔有左BB, 青蛙又係有左BB, 仲要同我講第日會生好多BB比我, 唔會好似佢老豆咁唔肯生比佢!
生左仔咁耐, 我老公D耐性一D都冇改變過, 仍然都係好衝動咁鬧左滕滕先!
有一日滕滕幫我夾餸落我個飯盒到, 點不知我一坐抵佢就望住我喊! 當時嘅我嚇左一跳, 仲咩事無啦啦咁慘係到喊, 我一問之下, 滕滕話幫我夾餸, 但係就比佢老豆鬧, 因為佢老豆以為佢係到攪攪震! 為左安慰個仔, 又唔想即時鬧佢老豆嘅不是, 我就同滕滕講, 佢唔知你原來咁乖幫媽咪夾餸呀, 因為你都知你平時成日攪攪震架啦, 所以爸B唔想你整到一枱都係啫! 過左一陣, 老公食完行開左, 滕滕就話: 我唔想要呢個爸B, 我可唔可以換過第二個呀? 而我就答滕滕, 佢咁衰成日鬧人, 一陣D湯我地兩個飲唔好比佢飲! 點不知滕滕好應同我咁話: 好呀! 我都唔想佢身體健康呀!
今晚, 又一爆笑嘅說話! 今日老公話等佢放工四點幾就去買餸打邊爐, 我等等等, 結果等到七點幾佢先打電話番嚟話趕唔切番嚟, 叫我地出去食! 我當然有話佢幾句啦, 等左成日乜嘢都standby 你, 居然七點幾先話番唔到嚟, 玩嘢咩! 收左線就唯有叫姐姐煮雲吞食! 一路食, 滕滕就同我講: 我未出世係你個肚嗰時, 你就唔好要呢個爸b啦! 你仲同佢結婚! 佢講過d嘢唔算數厄人, 真係衰到不得了! 早知嗰時你就唔好要佢啦!
我, 冇係滕滕面前抺黑過佢老豆, 只係佢老豆自己破壞佢自己嘅形象, 千祈真係唔好賴我囉!!!
2014年1月18日 星期六
2014年1月15日 星期三
發仔寒~
上星期三晚放工番嚟, 姐姐特意專登攞滕滕嗰日畫嘅呢幅畫出嚟比我睇!
姐姐話, 個個小朋友都畫得好靚, 唯獨只有滕滕係畫到隻雀係咁肥, 其他呢就畫到好瘦好靚!
我問滕滕仲咩會鐘意肥雀, 佢居然同我講因為隻雀有左BB, 仲要有3個BB係裏面!
姐姐話, 畫班個老師叫佢唔好畫到咁肥, 但係滕滕堅持要, 原因係因為隻雀個肚有BB先會咁肥!
今日去畫完畫, 個畫班老師就叫佢同另外一個小朋友兩個留抵唔好走住, 要佢地一人畫多一幅畫! 老師冇講用意, 不過我覺得個老師可能想睇下邊個畫畫有天份D......
左手邊隻肥蛙就係滕滕畫嘅, 我問佢點解畫到咁大隻呢?! 佢又係答我, 因為青蛙有左BB!
個腦成日都想有BB! 星期日仲同我講: 我第日大個會好錫你架, 我會生好多個BB比你, 唔會好似爸B咁衰唔肯比BB你!
姐姐話, 個個小朋友都畫得好靚, 唯獨只有滕滕係畫到隻雀係咁肥, 其他呢就畫到好瘦好靚!
我問滕滕仲咩會鐘意肥雀, 佢居然同我講因為隻雀有左BB, 仲要有3個BB係裏面!
姐姐話, 畫班個老師叫佢唔好畫到咁肥, 但係滕滕堅持要, 原因係因為隻雀個肚有BB先會咁肥!
今日去畫完畫, 個畫班老師就叫佢同另外一個小朋友兩個留抵唔好走住, 要佢地一人畫多一幅畫! 老師冇講用意, 不過我覺得個老師可能想睇下邊個畫畫有天份D......
左手邊隻肥蛙就係滕滕畫嘅, 我問佢點解畫到咁大隻呢?! 佢又係答我, 因為青蛙有左BB!
個腦成日都想有BB! 星期日仲同我講: 我第日大個會好錫你架, 我會生好多個BB比你, 唔會好似爸B咁衰唔肯比BB你!
2014年1月13日 星期一
灰色......
真係冇晒心機!!!
今朝同滕滕去眼科覆診, 醫生由上次覆診11月到而家兩個月冇進步過!
亞妹今日去做流產.....因為BB發育不良......
個死人仆街客成撚日串環CALL, 次撚次打嚟都係repeat 個mail d嘢, 真係好撚煩.......
今朝同滕滕去眼科覆診, 醫生由上次覆診11月到而家兩個月冇進步過!
亞妹今日去做流產.....因為BB發育不良......
個死人仆街客成撚日串環CALL, 次撚次打嚟都係repeat 個mail d嘢, 真係好撚煩.......
2014年1月12日 星期日
人生嘅第一次!
我不嬲都唔LIKE D蝗蟲, 又冇禮貌, 又打尖, 又污糟, 而家仲要攪到百物騰貴, 買乜冇乜, 就連樓都攪到香港人買唔起!
而滕滕自從上次去打針, 比個蝗蟲小朋友搶玩具之後, 佢都唔LIKE D蝗蟲!
因為話會係我住緊嗰區加班誇境學童, 所以今日, 我地去發聲喇!
滕滕都唔知咩叫遊行, 但當我同佢講, 上次佢係電視見到成日都比人鬧嗰個人(即係仆街狼英), 佢話會增加中國嚟嘅小朋友同你地一齊讀書上堂喎! 滕滕一聽到就答我: 唔係呀嘛~!
而滕滕自從上次去打針, 比個蝗蟲小朋友搶玩具之後, 佢都唔LIKE D蝗蟲!
因為話會係我住緊嗰區加班誇境學童, 所以今日, 我地去發聲喇!
滕滕都唔知咩叫遊行, 但當我同佢講, 上次佢係電視見到成日都比人鬧嗰個人(即係仆街狼英), 佢話會增加中國嚟嘅小朋友同你地一齊讀書上堂喎! 滕滕一聽到就答我: 唔係呀嘛~!
2014年1月6日 星期一
蚊膏~
我叫我美國朋友幫我買左支唇膏形嘅蚊膏番嚟, 係因為佢之前買比我係盒裝形, 下下都要用隻手去搽(其實就一定係架啦)!
不過, 有時自己都幾懶, 就連用隻手去搽呢個動作我都唔係咁想, 因為有時同滕滕瞓前厚敷之後, 真係好唔想去洗手囉~
所以我就諗左一個方法去攪攪佢! 就係買左呢d咁樣嘢唇膏筒番嚟!
我張d蚊膏整入去個唇膏筒入面, 好似搽咀咁搽落比蚊咬嘅地方!
整完出嚟我自己都忍唔住笑, 因為覺得自己好低能, 又好無聊, 而且仲好懶! 另外一面, 其實又真係幾very good, 又真係唔想讚自己都唔得喎!!!
不過, 有時自己都幾懶, 就連用隻手去搽呢個動作我都唔係咁想, 因為有時同滕滕瞓前厚敷之後, 真係好唔想去洗手囉~
所以我就諗左一個方法去攪攪佢! 就係買左呢d咁樣嘢唇膏筒番嚟!
我張d蚊膏整入去個唇膏筒入面, 好似搽咀咁搽落比蚊咬嘅地方!
整完出嚟我自己都忍唔住笑, 因為覺得自己好低能, 又好無聊, 而且仲好懶! 另外一面, 其實又真係幾very good, 又真係唔想讚自己都唔得喎!!!
2014年1月3日 星期五
唔識欣賞~
我scan 左d字卡, 跟住放左落去個電話到, 係比滕滕有時係街到冇嘢好做可以睇下d字, 認下d字, 因為我唔想佢成日攞我電話只係要嚟揸車!
星期一至五, 我唔比滕滕玩我電話, 只係有時星期六日放假玩一陣, 因為我都唔想佢攪到日又玩夜又玩!
堂家姐個仔細滕滕半歲, 都係讀緊K2, 其實上一次整D字卡, 我都有諗過比唔比佢, 因為我知道我堂家姐未必會要, 今次第二次整, 好多朋友都拍晒手掌咁thank you 我, 而我又再一次爭扎, 究竟問唔問我堂家姐要唔要呢? 結果, 真係我自己攞嚟衰!
我一問我堂家姐, 佢就問我d字卡係咩size, 係唔係彩色硬卡?!......點解, 人地比嘢你, 仲可以要求咁多問咁多嘢嘅??? 呢個, 就係我堂家姐個性格, 亦都係我卻步去比佢嘅原因!
我堂家姐答我, 佢唔想個仔成日想攞住個電話嚟睇喎, 即係佢唔想個仔養成一個鐘意睇/玩電話嘅壞習慣!
睇見堂家姐想個仔食多d飯, 就用個電話開套忍者小靈精比佢嚟送飯, 淨係呢個point, 我就已經同佢講你講嘢跟本就前言不對後語囉! 比小朋友去用個電話, 係我地大人去control, 我覺得我地適當咁去處理, 我完全唔覺得會有d咩問題, 更何況, 係睇字卡認字, 並唔係比佢不停咁用手機玩遊戲!
我同堂家姐教仔方法真係100% 唔同! 我唔會好似佢咁, 明明老師話做功課係隔行做, 而佢就迫佢個仔要行行做, 佢話唔想個仔變番做隔行做, 係因為唔想個仔知道原來佢地係錯左, 等個仔以後唔信佢地, 唔聽佢地講喎! 其實, 我真係覺得好好笑, 唔通個仔番到學校睇唔到其他同學係隔行做喇咩??? 又估下個仔知唔知真係可以隔行做吖嗱??? 為左唔想衰比個仔睇, 唔想比個仔串佢地原來真係可以隔行做, 所以佢地就堅持, 咁唔怪得為左做功課, 一個星期有幾小吵, 一個月有一大吵啦~
仲有, 佢為左個仔唔想miss 番學嘅堂數, 佢同我講如果個仔傷風感冒, 佢係唔會唔請假番學架! 呢個moment, 我先知, 唔怪得佢個仔一病就病好耐, 要好耐好耐先好番! 口罩又唔要個仔帶, 就算兩公婆唔舒服都一樣係唔帶口罩, 咁真係想好番都幾難~~~
堂家姐問我佢似唔似怪獸家長喎, 我第一時間答佢一定係潻呀!!!
星期一至五, 我唔比滕滕玩我電話, 只係有時星期六日放假玩一陣, 因為我都唔想佢攪到日又玩夜又玩!
堂家姐個仔細滕滕半歲, 都係讀緊K2, 其實上一次整D字卡, 我都有諗過比唔比佢, 因為我知道我堂家姐未必會要, 今次第二次整, 好多朋友都拍晒手掌咁thank you 我, 而我又再一次爭扎, 究竟問唔問我堂家姐要唔要呢? 結果, 真係我自己攞嚟衰!
我一問我堂家姐, 佢就問我d字卡係咩size, 係唔係彩色硬卡?!......點解, 人地比嘢你, 仲可以要求咁多問咁多嘢嘅??? 呢個, 就係我堂家姐個性格, 亦都係我卻步去比佢嘅原因!
我堂家姐答我, 佢唔想個仔成日想攞住個電話嚟睇喎, 即係佢唔想個仔養成一個鐘意睇/玩電話嘅壞習慣!
睇見堂家姐想個仔食多d飯, 就用個電話開套忍者小靈精比佢嚟送飯, 淨係呢個point, 我就已經同佢講你講嘢跟本就前言不對後語囉! 比小朋友去用個電話, 係我地大人去control, 我覺得我地適當咁去處理, 我完全唔覺得會有d咩問題, 更何況, 係睇字卡認字, 並唔係比佢不停咁用手機玩遊戲!
我同堂家姐教仔方法真係100% 唔同! 我唔會好似佢咁, 明明老師話做功課係隔行做, 而佢就迫佢個仔要行行做, 佢話唔想個仔變番做隔行做, 係因為唔想個仔知道原來佢地係錯左, 等個仔以後唔信佢地, 唔聽佢地講喎! 其實, 我真係覺得好好笑, 唔通個仔番到學校睇唔到其他同學係隔行做喇咩??? 又估下個仔知唔知真係可以隔行做吖嗱??? 為左唔想衰比個仔睇, 唔想比個仔串佢地原來真係可以隔行做, 所以佢地就堅持, 咁唔怪得為左做功課, 一個星期有幾小吵, 一個月有一大吵啦~
仲有, 佢為左個仔唔想miss 番學嘅堂數, 佢同我講如果個仔傷風感冒, 佢係唔會唔請假番學架! 呢個moment, 我先知, 唔怪得佢個仔一病就病好耐, 要好耐好耐先好番! 口罩又唔要個仔帶, 就算兩公婆唔舒服都一樣係唔帶口罩, 咁真係想好番都幾難~~~
堂家姐問我佢似唔似怪獸家長喎, 我第一時間答佢一定係潻呀!!!
2014年1月1日 星期三
唔通係我嘅錯......
今日同姨甥仔&佢嫲嫲去飲茶, 好彩今次呢條友仔冇唔應約, 因為老公個外甥大一年, 而家老公個外甥已經唔出現屋企食飯喇, 所以我而家覺得, 我姨甥仔就嚟可能會步入呢個階段.........
希望唔好有啦~
嫲嫲逢係節日假期, 佢都會番東莞住個幾星期, 而家先嚟同嫲嫲飲茶, 都正正係因為佢剛剛先番嚟HK! 嫲嫲好得意, 次次上大陸之前, 佢都會打比我話聲比我知佢番東莞, 因為佢知我耐唔耐會搵佢, 但係今次, 嫲嫲冇打比我, 而我又抽起左條筋想搵佢飲茶, 所以就打左長途比嫲嫲喇~
因為呢排D禽流感好勁, 而嫲嫲之前次次都買雞落嚟, 所以我打比嫲嫲叮囑佢唔好買雞, 就連雞檔都唔好行過, 因為嫲嫲本身個肺唔好, 提醒佢真係行都唔好行過去! 打電話比嫲嫲提醒佢, 係我不由自主地, 因為就算亞媽OR 奶奶番大陸, 我都會耐唔耐打比佢地, 所以其實對我嚟講打個電話並唔算係乜嘢, 但係就係呢一個電話, 就令到嫲嫲喊~
嫲嫲每一次見到我佢都好開心, 我同嫲嫲好好傾, 乜都傾得一餐, 因為我同嫲嫲性格好似, 一樣都係咁爽, 就連粗口我地都唔避忌, 所以一吹水起上嚟, 兩個都係暢所欲言, 就係因為暢所欲言, 所以嫲嫲一見到我好開心之後, 就同我講佢番左大陸成10日, 冇一個人打電話比佢, 除左我之外~ 講到呢句, 嫲嫲就喊左出嚟, 佢話佢生咁多個仔女, 為仔女做左咁多嘢, 佢真係唔明, 佢番左大陸成10日, 居然冇一個人搵佢!!!
係呢個moment, "打電話比嫲嫲"呢個行為, 令我覺得我做左呢樣嘢, 好似簡接hurt左佢咁.........
希望唔好有啦~
嫲嫲逢係節日假期, 佢都會番東莞住個幾星期, 而家先嚟同嫲嫲飲茶, 都正正係因為佢剛剛先番嚟HK! 嫲嫲好得意, 次次上大陸之前, 佢都會打比我話聲比我知佢番東莞, 因為佢知我耐唔耐會搵佢, 但係今次, 嫲嫲冇打比我, 而我又抽起左條筋想搵佢飲茶, 所以就打左長途比嫲嫲喇~
因為呢排D禽流感好勁, 而嫲嫲之前次次都買雞落嚟, 所以我打比嫲嫲叮囑佢唔好買雞, 就連雞檔都唔好行過, 因為嫲嫲本身個肺唔好, 提醒佢真係行都唔好行過去! 打電話比嫲嫲提醒佢, 係我不由自主地, 因為就算亞媽OR 奶奶番大陸, 我都會耐唔耐打比佢地, 所以其實對我嚟講打個電話並唔算係乜嘢, 但係就係呢一個電話, 就令到嫲嫲喊~
嫲嫲每一次見到我佢都好開心, 我同嫲嫲好好傾, 乜都傾得一餐, 因為我同嫲嫲性格好似, 一樣都係咁爽, 就連粗口我地都唔避忌, 所以一吹水起上嚟, 兩個都係暢所欲言, 就係因為暢所欲言, 所以嫲嫲一見到我好開心之後, 就同我講佢番左大陸成10日, 冇一個人打電話比佢, 除左我之外~ 講到呢句, 嫲嫲就喊左出嚟, 佢話佢生咁多個仔女, 為仔女做左咁多嘢, 佢真係唔明, 佢番左大陸成10日, 居然冇一個人搵佢!!!
係呢個moment, "打電話比嫲嫲"呢個行為, 令我覺得我做左呢樣嘢, 好似簡接hurt左佢咁.........
訂閱:
文章 (Atom)





