今日年廿九, 番埋今日半日就放假過年, 心情原本好好, 但可惜就係呢個巴基癱疸, 攪到我乜心情都冇晒!
今朝已經遲左一班車先上, 所以冇塞車都諗住時間啱啱好, 冇塞車之餘仲要早到, 落左車之後仲可以慢步咁行番公司!
因為司機今朝駛到好前先停車, 所以今日我冇係站尾行樓梯落, 而係係站頭行斜路落! 點不知係斜路行落去時, 我就已經見到個癱疸係樓梯頂望到我, 見到我行緊落嚟, 佢就即落嚟想同我一齊行!
你老味吖! 真係好想問九佢係唔係好撚得閑, 點解做撚埋D咁無九聊嘅嘢!!!
吊佢老味! 我已經避開你, 仲乜九嘢你仲係到得九我!!! 你唔好撚話比我知你唔七知我避開你囉!!!
明明今日心情好撚好, 見撚到佢, 當堂火都嚟撚埋!
沒有留言:
張貼留言