2014年1月29日 星期三

放過我啦, 仆街!

今日年廿九, 番埋今日半日就放假過年, 心情原本好好, 但可惜就係呢個巴基癱疸, 攪到我乜心情都冇晒!

今朝已經遲左一班車先上, 所以冇塞車都諗住時間啱啱好, 冇塞車之餘仲要早到, 落左車之後仲可以慢步咁行番公司!

因為司機今朝駛到好前先停車, 所以今日我冇係站尾行樓梯落, 而係係站頭行斜路落! 點不知係斜路行落去時, 我就已經見到個癱疸係樓梯頂望到我, 見到我行緊落嚟, 佢就即落嚟想同我一齊行!

你老味吖! 真係好想問九佢係唔係好撚得閑, 點解做撚埋D咁無九聊嘅嘢!!!

吊佢老味! 我已經避開你, 仲乜九嘢你仲係到得九我!!! 你唔好撚話比我知你唔七知我避開你囉!!!

明明今日心情好撚好, 見撚到佢, 當堂火都嚟撚埋!

沒有留言:

張貼留言