2014年1月13日 星期一

灰色......

真係冇晒心機!!!

今朝同滕滕去眼科覆診, 醫生由上次覆診11月到而家兩個月冇進步過!

亞妹今日去做流產.....因為BB發育不良......

個死人仆街客成撚日串環CALL, 次撚次打嚟都係repeat 個mail d嘢, 真係好撚煩.......

2 則留言: