2014年1月12日 星期日

人生嘅第一次!

我不嬲都唔LIKE D蝗蟲, 又冇禮貌, 又打尖, 又污糟, 而家仲要攪到百物騰貴, 買乜冇乜, 就連樓都攪到香港人買唔起!

而滕滕自從上次去打針, 比個蝗蟲小朋友搶玩具之後, 佢都唔LIKE D蝗蟲!

因為話會係我住緊嗰區加班誇境學童, 所以今日, 我地去發聲喇!


滕滕都唔知咩叫遊行, 但當我同佢講, 上次佢係電視見到成日都比人鬧嗰個人(即係仆街狼英), 佢話會增加中國嚟嘅小朋友同你地一齊讀書上堂喎! 滕滕一聽到就答我: 唔係呀嘛~!

沒有留言:

張貼留言