我家的肥滕滕
http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
2014年1月12日 星期日
人生嘅第一次!
我不嬲都唔LIKE D蝗蟲, 又冇禮貌, 又打尖, 又污糟, 而家仲要攪到百物騰貴, 買乜冇乜, 就連樓都攪到香港人買唔起!
而滕滕自從上次去打針, 比個蝗蟲小朋友搶玩具之後, 佢都唔LIKE D蝗蟲!
因為話會係我住緊嗰區加班誇境學童, 所以今日, 我地去發聲喇!
滕滕都唔知咩叫遊行, 但當我同佢講, 上次佢係電視見到成日都比人鬧嗰個人(即係仆街狼英), 佢話會增加中國嚟嘅小朋友同你地一齊讀書上堂喎! 滕滕一聽到就答我: 唔係呀嘛~!
沒有留言:
張貼留言
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
張貼留言 (Atom)
沒有留言:
張貼留言