2014年1月6日 星期一

蚊膏~

我叫我美國朋友幫我買左支唇膏形嘅蚊膏番嚟, 係因為佢之前買比我係盒裝形, 下下都要用隻手去搽(其實就一定係架啦)!

不過, 有時自己都幾懶, 就連用隻手去搽呢個動作我都唔係咁想, 因為有時同滕滕瞓前厚敷之後, 真係好唔想去洗手囉~

所以我就諗左一個方法去攪攪佢! 就係買左呢d咁樣嘢唇膏筒番嚟!


我張d蚊膏整入去個唇膏筒入面, 好似搽咀咁搽落比蚊咬嘅地方!




整完出嚟我自己都忍唔住笑, 因為覺得自己好低能, 又好無聊, 而且仲好懶! 另外一面, 其實又真係幾very good, 又真係唔想讚自己都唔得喎!!!

2 則留言:

  1. 你記得貼label呀,小朋友攞到當潤唇膏搽呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 有呀! 我仲PRINT左隻蚊樣貼左落去呀!

      刪除