自從上次同滕滕去搵佢同學仔玩, 見到人地個媽咪大住個肚之後, 番到屋企, 滕滕又開始一連串嘅問題問我喇!
因為我叫佢小心D, 因為倬僑媽咪個肚裏面有個BB, 要佢小心D, 唔好撞到EE! 咁之後滕滕番到屋企, 就問我, 我個肚裏面有冇BB喇(我都好想囉)! 跟住又問我, 佢以前係唔係都係係我個肚入面, 又問我個BB係唔係好大個!
跟住, 又成日扮自己有BB~
小朋友真係天真, 仲要真係好傻嗰吓先夠可愛!
上兩個星期, 同d同學見面打下麻雀, 係閑談之間, 我話如果平時放工之後, 如果我出街食飯, 我就會好有罪惡感, 因為覺得自己就走左去街, 剩抵滕滕一個同個工人一斉係屋企! 可能, 因為老公 on-shift唔會成日係屋企到, 所以就係因為咁, 就覺得好似對唔住個仔, 自己就出左去開心!
同學聽到我咁講就好似好surprise(雖然佢有個女都係咁話), 因為第一睇我個樣唔似啦, 第二, 佢話其實我使唔使咁樣喎!
尋日, 同滕滕同學去游水, 咁同同學媽咪閑談之間就問我: 滕滕黐唔黐我?! 佢咁問, 我有小小R頭, 因為佢話好多時有工人就會黐個工人!
其實我唔係好明, 乜小朋友唔係一定會黐媽咪架咩??? 就算係工人, 都只係工人啫, 咁媽咪只係得一個, 點解會唔黐架, 同埋, 我更加唔明, 點解亞媽鐘意自己D仔女, 乜好誇張咩?! 我知道, 我鐘意滕滕嘅程度係200%, 因為我真係無時無刻都好想攬住佢, 又好想成日同佢一斉, 但係, 我好唔捨得佢, 乜唔係個個亞媽都係咁嘅咩???
講真, 佢而家細個咁黐我, 我想都想係咁啦, 到佢開始大個, 越嚟越獨立時, 到時我唔想有後悔嘅時候囉! 因為而家每一刻, 都係我同個仔所有珍貴嘅時刻嚟, 每一分每一秘, 我都希望第日可以要嚟懷念架! 所以而家唔嚟錫佢, 請問等幾時先???