2012年8月12日 星期日

十分十分開心的一天!


期待已久嘅今日, 終於都嚟喇! 其實上個星期已經約過一次, 但係因為兩個小朋友都唔係好舒服,所以就delay到呢個星期日!

我都唔敢太早同滕滕講我約左佢同學仔今日去玩, 只係今日臨出門口執嘢時先話比佢知, 費事一場歡喜一場空啦!

呢兩條友仔好攪笑, 一叫佢地影番張相先, 佢地就埋位咁樣黐埋一斉喇! (睇番呢張相, 我發現原來佢地兩個影相個上唇都係咁, 唔怪得條友仔咁樣影相啦!)


去左公園玩左一陣, 就已經成身濕晒! 好彩太陽唔係好勁咋!



游水應該我估最少游左兩個鐘! 因為上水時, 我d皮都摷晒喇! 而佢地, 如果唔係因為開始凍, 一定要佢地上水去食嘢, 就真係打死都唔肯喇!


游完水, 好開心咁去食嘢, 係車到, 我就叫佢地一斉唱下歌仔喇! 不過同學仔倬僑話, 因為而家唔使番學, 所以唔知記唔記得點唱喎!

倬僑好好笑架, 講嘢好認真, 無論開心, 好開心, 唔開心, 佢媽咪話佢個tone都係一樣, 因為佢行行下, 無啦啦用個flat tone同滕滕講: 其實我都好卦住你架! 聽到真係笑死我!

今日, 滕滕真係好開心, 真係開心都不得了, 番到屋企, 係地下上面卷來卷去, 佢話佢自己仲係到游緊水喎!

帶滕滕去同佢個好朋友玩, 睇見滕滕開心得咁緊要, 我個心, 都真係好開心!

2 則留言:

  1. 佢地一見面係咪不停咀講嘢呀?
    [版主回覆08/15/2012 12:55:39]咁佢地有交流架! 例如滕滕話要條毛巾(當時係游緊水),要嚟洗洗佢, 咁佢同學仔就攞左之後就話: 我幫你洗左喇, 你都洗下啦!
    [林林回覆08/14/2012 12:48:58]所以佢地只有笑
    [版主回覆08/14/2012 12:18:20]白紙一張, 見到你做乜時我又做乜~
    [林林回覆08/13/2012 17:37:57]係喇,但佢地小朋友知道大家諗乜,可能,佢地嘅世界的白色紙只有直線,橫線,沒有曲線,斜線...
    [版主回覆08/13/2012 17:31:13]有時自己老公都未必得啦~
    [林林回覆08/13/2012 16:15:29]佢地心交得好緊要,如果有一個人可以明我心入面,唔洗下下講出口就好了
    [版主回覆08/13/2012 16:04:08]咁又冇不停咀嘅, 只係兩個都好開心咁, 成日"卡卡"笑囉~ 郁d就"卡卡"笑架喇!

    回覆刪除
  2. 佢地笑起黎個樣都幾似.....孖公仔
    [版主回覆08/17/2012 11:39:46]佢地之前番學時日日見, 所以好多動靜都好似!

    回覆刪除