未夠12點我就到左喇, 不過真係諗唔到都多人多到爆囉~
影左幾張之後, 我地就去左搭船喇! 因為真係晒到暈囉~
我地由TST去WC, 落左船之後, 我問滕滕想唔想行, 因為去M記(佢話要去), 要行幾遠架, 咁佢既然唔怕, 就行囉, 不過行到去華潤, 佢居然同我講佢想痾CC喎! 咁華潤間中藝又冇開, 即係要行番去舊會展啦! 好彩我呢個亞媽囉, 過左CENTRAL PLAZA就見到有酒店, 就直殺入去, 跟住抺乾淨晒, 就比大爺坐喇! 點不知, 坐左落去, 大爺就同我講佢冇喎!
運吉! 真係運吉! 搵左一大餐, 攪左一大輪就話冇得去, 好得意呀??? 冇得去, 就唯有行番去碼頭, 搭船去番TST喇!
星期日, 真係好大獲, 仲要預嗰美食節, 去親到到都想攞命囉, 結果M記食唔到, 因為有幾十人係到排隊, 結果就去左OCEAN CENTRE 個BASEMENT 到食KFC! 等都等左半個鐘呀, 不過算啦, 好彩有位比滕滕坐住等我囉!
食完嘢, 就去左TOYS R US到行, 又買車, 因為今期滕滕鐘意跑車!
行完玩老公啱啱放工, 真係好彩佢嚟接我地, 因為我已經有小小虛脫!
樹不知, 番到屋企, 都未坐夠, 老公就話想出荃灣整車喎, 仲要等成兩個鐘咁多! 咁即係要係荃灣廣場食行街嘢等啦!
見到又有公仔, 又影相囉~
由朝早十點半去到夜晚九點, 真係唔散就出期喇! 而滕滕, 仍然都係鬼打咁精神囉~
我唔係好明,咁你搭船去W.C.仲咩呀?
回覆刪除[版主回覆09/05/2012 14:47:10]因為佢都覺得熱嘛~
[林林回覆09/04/2012 17:16:17]滕滕真係乖!
[版主回覆09/03/2012 15:29:12]所以我地影左幾張就走喇~ 滕滕都話夠, 唔好影喇!
[林林回覆08/23/2012 17:24:20]因為呢啲咁嘅天氣,女人嘅大敵...
[版主回覆08/23/2012 14:44:27]點解我地兩個都好勇敢???
[林林回覆08/23/2012 12:20:45]我真心覺得你同滕滕好勇敢
[版主回覆08/22/2012 22:57:40]其實咁熱, 真係唔想出街囉, 不過想滕滕開心, 都冇計啦!
[林林回覆08/22/2012 13:43:29]呢d天氣,真係見到都驚
[版主回覆08/22/2012 12:36:14]唔係架!!! 我明明係結左尾架, 唔知點解冇左之後嗰D嘅?!!!
[林林回覆08/22/2012 11:17:31]原來係咁...你依然未寫完篇blog...
[版主回覆08/21/2012 16:08:08]主要係滕滕想搭船, 而邊到目的地係唔緊要架!
滕滕勵害!! 電都唔使 charge
回覆刪除[版主回覆08/22/2012 12:36:47]逢係我放假, 佢都已經唔使叉電好耐架喇~
仍乜呢....??
回覆刪除[版主回覆08/22/2012 12:37:01]我明明係結左尾架, 唔知點解冇左之後嗰D嘅?!!!
我都唸住去...但咁多人, 我見d friend 的fb, 見到人頭多過叮噹頭hahaha
回覆刪除[版主回覆08/27/2012 13:03:25]嘩~ 9點
[Farming Cherrie回覆08/25/2012 18:22:29]今朝9點去都好多人T___T
[版主回覆08/25/2012 12:53:08]真係架! 未夠12點都已經好多人喇!