2012年8月28日 星期二

好好玩!


今日學校開放日, 我呢個亞媽有小小失常, 因為明明知道係1000-1200, 咁0800已經醒左, 跟住無啦啦彈起身, 因為以為番0830, 急速咁刷完牙洗完面之後, 就突然好似醒番咁, 再睇一睇, 真係1000!

滕滕見到我咁趕急個樣, 佢都當堂醒晒  !  既然係咁, 就更係最好啦, 唔使左叫右叫, 幾鬼醒佢同我講佢想瞓多陣!

我以為開放日係比佢地第一日可以同D家長一斉係課室陪下, 原來開放日就係比佢地番去玩, 自由活動咁玩, 玩咩都得! 車~ 早講啦, 等我仲以為要坐定定架潻!  攪到我都不知幾鬼緊張!



我估今日學校應該係應有盡有, 攞晒所以玩得嘅玩具出嚟囉, 因為我都覺得, 真係多嘢玩得好緊要!



其實, 原來唔使等到1200先可以走得, 咁我唔想太遲番到公司, 就1145走喇! 滕滕, 就同我講, 佢仲未玩完喎!

頭先, 老公問滕滕鐘唔鐘意今日間新學校, 佢話好好玩, 好鐘意喎! 更係啦, 唔放多D玩具出嚟, 你地班小朋友聽日仲邊會想再番嚟玩過呀!

K1開始喇, 真係真真正正咁番學喇!




 

1 則留言:

  1. 要開始讀書,開始20年嘅辛苦生涯了~~~
    [版主回覆08/31/2012 14:45:56]MAYBE~
    [林林回覆08/31/2012 14:12:00]佢鍾意讀而你地又有能力梗係一直讀啦,不過,唔知到廿年之後,個社會會變成點?通街博士生?
    [版主回覆08/31/2012 12:42:39]好似我地咁, 唔鐘意背書, 就係辛苦囉, 如果有興趣讀, 我都希望佢唔止廿年啦!

    回覆刪除