2012年8月25日 星期六

貼堂!


讀小學時, 成日都好希望自己d美勞可以貼堂, 不過, 等嚟等去都冇自己份!

呢個暑假, 幫滕滕去報左手工班, 話咁快, 尋日就已經上完喇!

結果有呢d作品~

第一堂之: 鴨鴨


第二堂之: 雪糕 & 西瓜 & 香焦

第三堂之: 自己


第四堂之: 屋


第五堂之: 筆筒


第六堂之: 屋屋 & 樹木


好奇怪, 唔知點解唔係次次畫畫都有畫框, 只係第一堂&第六堂, 又咁啱, 滕滕第一堂&第六堂又畫得寧捨靚, 所以我就張佢卦左上牆喇!


我見到, 就好開心喇, 唔知滕滕見到自己幅畫表左出嚟, 開唔開心呢~?!

4 則留言:

  1. 抽象畫....@@
    [版主回覆08/27/2012 11:31:51]好抽象咩

    回覆刪除
  2. 村姑 C 9 仔 *.*2012年8月26日 下午6:56

    鴨仔好得意呀!!!!
    [版主回覆08/27/2012 11:31:39]間屋我都覺得好靚架~ 而最尾嗰幅, 其實都好似! 我都好鐘意!

    回覆刪除
  3. 第三堂 : 自己...佢想點?頭髮啡色 + 眼睛係十字形...哈哈哈
    不過除咗呢幅畫之外,佢幅幅都畫得好靚喎
    [版主回覆08/30/2012 14:34:32]比錢就仲有囉!
    [林林回覆08/30/2012 12:53:26]哦!!!咁即係仲有得畫,唔係完咗~~~
    [版主回覆08/30/2012 12:25:30] 我又冇諗過去UP-GRADE喎, 只係想比佢繼續畫叻喎!
    [林林回覆08/30/2012 09:59:02]咁完咗之後點呀,係咪可以去中級喇?
    [版主回覆08/28/2012 15:24:22]我都覺得呢個老師教得幾好, 因為睇第一堂隻鴨仔就知, 如果唔係教得好, 點會嚟得咁似~
    [林林回覆08/27/2012 14:32:23]我發現佢畫啲畫識得畫光暗位同埋有層次,呢個老師教得好~
    [版主回覆08/27/2012 13:05:10]佢係到笑答我係呀~
    [林林回覆08/27/2012 12:54:13]佢點答你呀?佢覺得自己個口好大,定想自己個口可以大啲?
    [版主回覆08/27/2012 11:31:00]嗰幅佢話係畫自己, 當堂嚇死我啦, 我問佢, 仲咩佢個咀大得咁緊要架???!!!

    回覆刪除
  4. 間屋好靚... ^^
    隻蕉要化d心機才望到 (我初初以為係雪糕既一部份黎架)
    軒軒好叻仔呀.
    [版主回覆08/27/2012 16:05:29]佢好似畫D畫有進步, 所以我都想佢繼續去學!

    回覆刪除