2012年8月9日 星期四

HAPPY DINNER WITH TWO 舅舅!

因為之前D股票派息, 所以我就好豪咁一家人去食BUFFET喇!  其實等等等, 都等左好鬼耐先約到今日, 因為要就老公之餘, 仲要就埋我個好鬼忙嘅大細佬! 因為自年頭見過下, 今次都只係今年嘅第二次見佢, 好彩佢冇咩變囉, 如果唔係, 我怕我唔認得佢喇!

其實都好擔心亞媽食齋冇咩啱佢食, 不過佢就話佢都好飽, 因為有沙律, 有包, 又有冷麵都好夠喎!  而老豆, 本身就話食BUFFET佢肯定好蝕, 點不知佢去到, 就只係食魚生!


而滕滕, 今晚除左凍嘢同冷盤係唔可以食之外, 其餘好多都尤得佢食啦!

可能屋企放左張全家幅係到, 所以就算滕滕見到大細佬都唔會覺得好陌生喎!


唉~ 食完呢餐飯, 唔知要等到幾時先可以見到大細佬喇.........!

1 則留言:

  1. 下個月中秋又食過囉
    [林林回覆08/15/2012 15:29:10]明
    [版主回覆08/15/2012 14:47:31]所以你明白點解我話約佢食飯係幾咁辛苦啦~
    [林林回覆08/15/2012 14:32:47]哈哈哈~~~無嘢講
    [版主回覆08/15/2012 14:15:16]OH, SORRY, 我瞓左喇!
    [林林回覆08/15/2012 14:12:13]哈哈哈,宵夜得喇呱
    [版主回覆08/15/2012 13:02:51]仲死! 多數都未起身or趕住番工!
    [林林回覆08/14/2012 12:54:11]明白,咁大家改食bunch囉
    [版主回覆08/14/2012 12:14:23]因為佢晏番工, 所以晏收工, 好多時夜晚好夜先收工架!
    [林林回覆08/13/2012 17:41:07]咁佢總要食飯架嘛,到一到都好吖
    [版主回覆08/13/2012 17:29:50]我上次只係問佢幾時得, 佢都答左我成半個月先答到!
    [林林回覆08/13/2012 16:18:21]而家約定都唔得?
    [版主回覆08/13/2012 16:01:45]大嗰個細佬, 好難約架!

    回覆刪除