2012年8月14日 星期二

身體大解構


上個星期, 見到個同學, 佢係教書老師, 所以係我心中嘅問題, 真係好想佢可以幫到我!

同學同我有小小唔同, 佢個小朋友係女, 唔係仔, 不過, 我都照問, 如果佢個女問佢, 男仔同女仔去toilet有咩唔同, 身體有咩唔同, 佢會點樣形容比佢個小朋友聽, 女仔去toilet個部位係叫咩!

同學教我, 首先個小朋友同爸爸媽媽各沖涼一次, 而我嗰個係男仔, 所以佢應該對佢自己身體各部位應該唔陌生, 所以同爸爸一斉沖涼去講解唔係問題! 而媽媽呢~ 同學就話, 我地可以叫佢地睇下我地個"妹妹", 而"妹妹"可以稱為陰部, 比佢睇左個"妹妹"一次之後, 所有係佢地心中嘅問題, 即係女仔用咩痾vv, 呢d問題, 就唔會再問喇!

我聽到同學話直接比個"妹妹"佢睇之後, 就O左咀, 因為.....真係點比佢睇呀, 好核突下啫, 自己都唔會無啦啦去睇啦, 更何況專登比個仔睇???

我諗, 可能真係要去搵個公仔嚟同滕滕講解下會好D囉, 因為我真係不能夠放出嚟比滕滕睇真人版呀!!!

4 則留言:

  1. 真人版
    [版主回覆08/16/2012 15:50:45]我從來都冇諗過要反開囉
    [Chris回覆08/16/2012 15:48:50]咁最多咪見到毛毛....
    都唔洗反開啫.
    [版主回覆08/16/2012 15:40:44]佢會HOM個頭埋去望架!
    [Chris回覆08/16/2012 11:49:14]"打開" @@
    要反晒出黎既咩?
    [版主回覆08/15/2012 12:48:52]雖然係自己個仔, 當如果打開比個仔睇時, 點都會有d尷尬嘛~

    回覆刪除
  2. 村姑 C 9 仔 *.*2012年8月14日 晚上9:15

    我唔會 law
    [版主回覆08/15/2012 16:56:28]都係喇!
    [村姑 C 9 仔 *.*回覆08/15/2012 14:48:54]講 "陰部" 啦
    [版主回覆08/15/2012 14:17:10]就係驚講"妹妹"佢地會NO亂囉! 佢地未識分架嘛! 正如我地唔會同佢地講姑姑係細佬咁囉!
    [村姑 C 9 仔 *.*回覆08/15/2012 13:20:23]不過, 我有同個仔講媽咪無 "姑姑", 但有 "陰部" 去痾 v v, 都得既。佢依家無問我 lu。
    我無話係 "妹妹", 因為細過佢既女孩子都係叫 "妹妹", 怕佢愈聽愈亂。
    [版主回覆08/15/2012 12:56:28]我而家都係到爭扎緊..........

    回覆刪除
  3. 買個公仔好啲~呢啲嘢唔可以亂黎架
    [版主回覆08/20/2012 15:32:47]
    [林林回覆08/20/2012 14:29:31]姑姑搵個厠紙筒裁細佢得唔得呀?
    [版主回覆08/17/2012 11:43:08]改裝......毛毛就容易D, 姑姑就難D喇............
    [林林回覆08/16/2012 15:59:12]不過呢類公仔比教貴,你睇下淘寶有無,或者自己買個公仔返黎改裝
    [版主回覆08/16/2012 15:43:17]乜原來有D咁樣嘢公仔架?! THX你嘅資料!!!
    [林林回覆08/15/2012 17:32:43]http://www.famplan.org.hk/sexedu/B5/resource/Resource_details.asp?reID=116

    睇下幫唔幫到你
    [版主回覆08/15/2012 16:57:57]買個公仔, 都要搵到個公仔係類似架............

    回覆刪除
  4. 尋晚我沖沖涼熙熙話急屎...咁都要俾佢入嚟睇住我沖涼喇..沖沖下熙熙話我有啫啫...我即刻叫佢望真d, 佢先至話無, 當時我都係企係樹沖, 無話擘大對腳俾佢睇囉, 我覺得呢D野到時到侯就教, 唔駛特登掛...一路沖我一路問熙熙邊個有啫啫, 邊個無?仲有問佢男孩子同女孩子嘅分別, 佢全部都知喎, 學校都教咗佢唔少^^
    [版主回覆08/17/2012 15:48:20]因為滕滕會我係唔係用pat pat痾v嘛~ 不過, 咁細個, 學校唔知會點教呢?!

    回覆刪除