今日, 第一日番學, 好順我起身佢就起身喇, 又冇話唔想番學, 不過, 都仲有問我仲咩唔番之前間學校!
話咁快就到左學校喇, 因為真係只係行落樓就係! 不過, 我唔敢講, 我亦唔敢提, 更加唔敢指比滕滕睇我地屋企係邊(因為可以睇到), 我費事一陣佢係咁同老師講佢要番屋企就死喇!
一入到學校, 個個老師烚晒熟咁講早晨, 所以好順行咁, 滕滕冇喊, 問佢佢亦都話唔驚! 番左一個鐘頭, 話咁快就放學, 而且仲有禮物收! 我問滕滕開唔開心, 佢就答好開心, 老公問滕滕鐘唔鐘意新學校, 佢就答好鐘意!
我個心諗, 好鐘意?! 真係好鐘意?! 更係啦, 尋日學校攞晒D玩具出嚟比你地玩, 你估真係咁開心可以日日玩架咩, 小朋友, 真係天真!
haha...係咁架啦
回覆刪除咁睇佢個樣都幾似你, 除左眼
[版主回覆09/03/2012 11:51:39]佢呢張相,一D都唔似我!