2012年8月29日 星期三

好鐘意!.........???

 
 

今日, 第一日番學, 好順我起身佢就起身喇, 又冇話唔想番學, 不過, 都仲有問我仲咩唔番之前間學校!

話咁快就到左學校喇, 因為真係只係行落樓就係! 不過, 我唔敢講, 我亦唔敢提, 更加唔敢指比滕滕睇我地屋企係邊(因為可以睇到), 我費事一陣佢係咁同老師講佢要番屋企就死喇!

一入到學校, 個個老師烚晒熟咁講早晨, 所以好順行咁, 滕滕冇喊, 問佢佢亦都話唔驚!  番左一個鐘頭, 話咁快就放學, 而且仲有禮物收! 我問滕滕開唔開心, 佢就答好開心, 老公問滕滕鐘唔鐘意新學校, 佢就答好鐘意!




我個心諗, 好鐘意?! 真係好鐘意?! 更係啦, 尋日學校攞晒D玩具出嚟比你地玩, 你估真係咁開心可以日日玩架咩, 小朋友, 真係天真! 

1 則留言:

  1. haha...係咁架啦

    咁睇佢個樣都幾似你, 除左眼
    [版主回覆09/03/2012 11:51:39]佢呢張相,一D都唔似我!

    回覆刪除