2012年8月30日 星期四

失敗~


今日, 第二日番學, 一出門口, 老公就剛啱放工番到嚟, 咁就一斉同滕滕番學啦, 點不知去搭lift 之際, 滕滕就開始不停咁問我可唔可以一斉入班房, 跟住又話好驚!

以我識左滕滕咁耐, 佢咁想叫我一斉入班房, 我知道佢一定係見到有d玩具想玩, 而又唔敢走去攞, 所以就想我一斉入去, 跟住就叫我去攞喇! 所以我都問佢係唔係有d嘢想玩唔敢攞呀?! 佢二話不說就即刻點頭喇!

係途中, 滕滕都不停咁叫我一斉入班房, 而我都不停咁答佢唔可以, 以前學校都唔可以, 而家呢到都一樣唔可以啦, 但係, 越近學校, 佢就開始越驚?

其實, 驚咩呢? 尋日都唔驚, 放學仲有玩具攞番屋企, 咁驚d咩呢?! 點不知未入班房, 老師一接滕滕隻手, 就即喊喇! 

老公睇到滕滕喊, 就開始唔願走, 仲係個玻璃到望入去...........唔走, 滕滕喊得仲慘呀!

2 則留言:

  1. 噢.... 無拉拉又會咁既.

    結果, 老公睇住個仔, 睇左幾耐呀??
    [版主回覆08/31/2012 10:57:48]佢只係望多左一兩眼之後, 就比老師趕走喇, 因為佢地怕D小朋友見到我地唔走, 喊得仲緊要, 所以唔想走都要走!

    回覆刪除
  2. 佢係咪整爛玩具所以驚呀?
    [版主回覆08/31/2012 14:42:11]佢仲未同個老師熟, 所以先好驚~

    回覆刪除