2012年8月24日 星期五

家長會~


係屋企樓下番學, 真係方便到爆炸!  1000開始, 0950落樓都仲OK! 第時滕滕番學, 落雨都唔怕比雨淋, 太曬又唔怕曬到隻狗咁, 因為沿途都有頂遮住!

呢個家長會, 真係長的很, 兩個鐘零一五分, 大部份時間都講埋D廢話, 其實唔係幼兒班嘅嘢, 講嚟仲乜先?

起初, 我好鐘意呢間學校, 唔知佢勁唔勁or有幾勁, 我只係鐘意佢夠多元化, 因為佢有十幾個外籍老師係到, 咁我就知道間學校著重各方面發展, 但係今日聽完呢個家長會, 我就有小小唔鐘意間學校作風, 就係係到so quali!

介紹老師, 只係自我介紹k1老師咪得囉, 成校老師續個續個嚟, 本地老師, 都幾十人, 仲有, 18個外籍老師, 另外, 普通話老師, 原來都有成12個, 而且, 日文都有一個; 再者, 咩藝術團隊, 咩音樂團隊, 又咩舞蹈團隊, 就連清潔嬸嬸, 都要續個出嚟介紹!

講到教學, 咁細個小朋友就話要開始用電子教學喎! k1咋~ 上英文當就話開始用電子書喎! 仲話可以比個網址我地家長, 放工可以click入去同d仔女睇, 去玩喎! 但係, 我真係覺得咁細個, 係揸住本書好d囉!

聽左個幾鐘, 我就開始唔耐煩, 學生証就學生証啦, 無啦啦又整多個咩家長証出嚟, 真係多九魚!  又話家長可以去借圖書, 方便我地喎! 咁學生証都可以去借啦, 唔通家長唔係同自己個仔女一斉, 成日分開見唔到面架???

我覺得呢間學校, 好似想話比人知佢有幾勁囉~ 太浮誇喇!


2 則留言:

  1. 村姑 C 9 仔 *.*2012年8月26日 下午6:58


    [版主回覆08/27/2012 11:29:55]學校嘅作風, 同我做人嘅處事態度極之唔同囉, 因為我比較內儉架嘛 ~

    回覆刪除
  2. 你要開始接受人地喇,你個仔係手地手上嘛
    [版主回覆08/27/2012 13:05:29]應該都係嘅~
    [林林回覆08/27/2012 12:55:20]我諗...一間學校唔會教壞細路呱,唔好過份憂心
    [版主回覆08/27/2012 11:29:07]間學校對住我地呢D家長浮誇唔緊要, 唔好教壞D小朋友就得喇~

    回覆刪除