2012年8月31日 星期五

可愛小朋友~

 

自從上次同滕滕去搵佢同學仔玩, 見到人地個媽咪大住個肚之後, 番到屋企, 滕滕又開始一連串嘅問題問我喇!

因為我叫佢小心D, 因為倬僑媽咪個肚裏面有個BB, 要佢小心D, 唔好撞到EE! 咁之後滕滕番到屋企, 就問我, 我個肚裏面有冇BB喇(我都好想囉)!  跟住又問我, 佢以前係唔係都係係我個肚入面, 又問我個BB係唔係好大個!

跟住, 又成日扮自己有BB~


小朋友真係天真, 仲要真係好傻嗰吓先夠可愛!


 

1 則留言:

  1. 我發現好多小朋友都好鍾意扮大肚
    [版主回覆09/03/2012 15:26:31]因為佢地覺得好得意&神奇嘛!

    回覆刪除