我家的肥滕滕
http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
2012年8月31日 星期五
可愛小朋友~
自從上次同滕滕去搵佢同學仔玩, 見到人地個媽咪大住個肚之後, 番到屋企, 滕滕又開始一連串嘅問題問我喇!
因為我叫佢小心D, 因為倬僑媽咪個肚裏面有個BB, 要佢小心D, 唔好撞到EE! 咁之後滕滕番到屋企, 就問我, 我個肚裏面有冇BB喇(我都好想囉)! 跟住又問我, 佢以前係唔係都係係我個肚入面, 又問我個BB係唔係好大個!
跟住, 又成日扮自己有BB~
小朋友真係天真, 仲要真係好傻嗰吓先夠可愛!
1 則留言:
林林
2012年9月3日 凌晨12:07
我發現好多小朋友都好鍾意扮大肚
[版主回覆09/03/2012 15:26:31]因為佢地覺得好得意&神奇嘛!
回覆
刪除
回覆
回覆
新增留言
載入更多…
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
張貼留言 (Atom)
我發現好多小朋友都好鍾意扮大肚
回覆刪除[版主回覆09/03/2012 15:26:31]因為佢地覺得好得意&神奇嘛!