今晚7點, 係番緊屋企之際, 滕滕打電話比我話佢嘔完! 係7點半, 個工人打電話嚟滕滕唔妥唔舒服, 因為7點嘔完之後, 就不停咁肚痾, 又嘔! 聽到唔對路, 就即刻叫個工人打的去診所喇!
因為間診所收8點, 不過我知道7點9 就截攞籌, 所以同個工人講完之後, 我就即刻打去診所, 同個姑娘解釋滕滕剛剛先開始又痾又嘔, 所以如果塞車可能7點9過一兩分鐘先到, 希望佢可以接受等下!
跟住到左個滕骰同工人上左的士(7點8), 我又再打去診所, 話已經係邊到上左的士, 而家嚟緊!
點不知個仆街姑娘話, 遲一分鐘都唔可以, 再唔係第二日先去睇, 跟住仲要話: 你唔係攪到咁晏先嚟睇吓嘛!
聽到佢話唔可以都已經開始火嚟, 跟住仲話我好似專登攪到咁晏先嚟, 當堂即刻火到啦! 我第一時間問個姑娘冇嘢吓嘛, 父母最緊張自己D仔女, 唔係尤得自己D仔女辛苦左成日, 跟住等到個醫生臨關門嘅一刻先去睇吓嘛! 做人唔使咁冷血嘛, 第日係唔係唔會生小朋友架???!!! 跟住, 我再問個姑娘係唔係阻左佢收工, 如果係夠薑就同醫生講走先囉, 我段估陳醫生聽到我話個小朋友咁樣, 陳醫生都唔會唔理囉! 個姑娘比我小完一輪之後, 我就再問佢使唔使一陣我嚟到再搵佢傾下計呀!
我都唔明囉, 做得姑娘, 都知道D亞媽緊張D仔女, 叫佢等多一兩分鐘都唔得, 我就睇下呢個姑娘生唔生仔囉, 睇下佢幾時有報應!!!
阻佢放工都係幾分鐘啫,佢唔x洗咁仆街講埋啲咁嘅說話呀嘛...
回覆刪除[林林回覆08/27/2012 14:17:17]講真,佢無人性就無人性啦,一啲愛心都無,點做姑娘呀...
[版主回覆08/27/2012 11:26:22]個DR好多人睇, 我8點鐘去到, 佢都仲有成7/8個係到等緊, 如果佢接多個症, 就會再晏D收工! 其實, 我好明白佢地更係唔想越嚟越遲收工, 不過我都解釋晒比佢知, 係剛剛先又痾又嘔, 希望佢可以明白同體諒, 而且因為我係求佢等多陣, 所以初初同佢講時我D態度係好好, 不過, 我冇諗過佢係咁冇人性囉! 所以, 結果就係要比我吊!!!