2012年8月23日 星期四

收禮物~


人地去旅行, 我又有禮物收!



Jessica 次次出門, 都買手信比我, 攪到我幾鬼開心之餘又唔好意思!

佢仲要體貼到知道我未食過叻沙, 就比左個叻沙味我試! 咁我一收到, 就更係第一時間食啦!

一食, 原來叻沙味係幾好味架喎! 真係要多謝Jessica 喇  !

1 則留言:

  1. 唔好客氣,你鍾意的話我仲可以比你,因為我仲有好多...
    最緊要你鍾意就好了~~~
    [版主回覆08/31/2012 14:45:28]直頭當佢家姐係仙子咁济啦!
    [林林回覆08/31/2012 14:14:03]佢好鍾意佢家姐喎~~~
    [版主回覆08/31/2012 12:41:47]你老公唔介意, 但係我老公唔會咁, 因為佢一番去亞媽屋企, 尤其係知道佢家姐都番, 人未到, 個心都已經趕住到喇!
    [林林回覆08/30/2012 15:11:53]我永遠都唔會同我奶奶去旅行,就算好似年頭佢個女結婚,我同老公都係夜晚去到會場,先見奶奶。
    [版主回覆08/30/2012 14:43:37]我好怕比我老公揪我後腳, 因為我知佢會係咁嘅人嚟! 因為佢會話: 你嗰時唔見同我亞媽去, 就只係同你老豆亞媽去! 我又更唔想佢第時話, 佢係被迫同我亞爸亞媽一斉去!
    因為如果佢亞媽去埋, 佢就唔會有理由話我!
    所以一係全部唔好去, 一去就全部一斉去! 你見我舊年, 一係就一家三口, 一係就一家六口, 就係咁解囉!
    [林林回覆08/30/2012 09:37:49]點解奶奶唔去,阿爸阿媽都唔去呀?
    [版主回覆08/28/2012 17:12:08]今次唔同我奶奶去, 應該唔會反爆眼囉! 不過, 可惜就係唔同得亞爸亞媽去............
    [林林回覆08/27/2012 14:13:34]好呀,玩得開心啲喇
    [版主回覆08/27/2012 11:27:24]唔使啦, 你留番自己食啦, 因為~ 我10月去星馬旅行呀

    回覆刪除