可愛的小朋友!
到今時今日, 已經放左一個月暑假, 我先得閑開老師比我隻cd! 原來裏面有滕滕係學校嘅相, 同埋一個做運動嘅video!
開比滕滕睇, 滕滕猛咁話要番學, 可想而知, 佢番呢間學校, d老師係唔錯架! 見到坐佢隔離嘅同學倬僑, 又再講佢好卦住倬僑, 佢要番學同佢玩! 有乜辦法會唔記得吖, 日日番學都對住, 放學坐校車又一斉坐, 玩又一斉玩!
因為個video我post左上fb, 從而另到同學仔個媽咪就問我有關個video, 再者佢就同我講, 佢個仔倬僑話好卦住滕滕, 問可唔可以face time喎! 而我係用samsung, 冇face time, 所以就係msn到視像對話喇! 星期一晚佢地係msn見完面, 尋日同學仔個媽咪就同我講, 佢個仔之前嗰晚又話想再見滕滕喎! 我個滕滕, 都一樣啦, 見左一次之後, 第二晚又同我講佢想見倬僑喎!
小朋友真係好可愛, 因為唔只係大人, 小朋友都有感情, 有思想, 都會卦住, 佢地咁痴纏, 真係好純真囉~!
小朋友最易識朋友,大個咗就好多顧慮架喇~~~
回覆刪除[林林回覆08/08/2012 14:21:16]個個為生活而拚命
[版主回覆08/03/2012 15:42:53]正如我地都係啦, 越大就越冇新朋友!
face time 係咩黎?
回覆刪除[版主回覆08/06/2012 16:41:54]我起初都唔知face time係咩嚟架, 因為只有用iphone嘅fans 先知, 呢個只係iphone先有嘅apps嚟!