2012年8月8日 星期三

痊癒中~

我上個星期三開始唔舒服, 星期四晚去藥房執藥, 食左一日星期六朝早去睇DR, 睇左兩次DR, 食藥食到今日, 星期一二三, 個人成個懵晒, 而家今時今日, 真係先醒番D!

無孤嘅我, 係比滕滕傳染, 而無孤嘅滕滕, 係去上興趣班比個小朋友野到嘅, 我地兩個真係幾咁無孤呢! 

好彩今日開始好左小小, 個人冇咁懵, 因為book左成半個月嘅buffet會今晚一家人去食! 真係期待中, 因為好耐冇見大細佬喇!

1 則留言:

  1. 小心身體呀
    [版主回覆08/15/2012 14:46:15]YEAH~ 同道中人!
    [林林回覆08/15/2012 14:36:43]我都有少少
    [版主回覆08/15/2012 14:12:15]而我, 一諗起要背背背, 就即刻好唔想好唔想好唔想.........
    [林林回覆08/14/2012 12:48:13]我呀,由細到大都無讀書運架,我明明係識架,但一用文字寫出黎就變咗唔識喇
    [版主回覆08/14/2012 12:19:09]如果你想就一定可以啦, 因為我有朋友而家都仲不停咁去讀書, 讀書&讀書!
    [林林回覆08/13/2012 17:32:45]我想up grade我個腦
    [版主回覆08/13/2012 17:26:30]都係! UP-GRADE下D抵抗力!
    [林林回覆08/13/2012 16:19:48]唔可以咁講,因為我都成日病...
    咁要病下先有抵抗力嘛
    [林林回覆08/13/2012 16:18:52]財多身子弱
    [版主回覆08/13/2012 16:01:04]都係咁上下喇, 耐唔耐好似要病下先叫正常~

    回覆刪除