尋晚無啦啦滕滕自己係到講: 其實, 我真係好鐘意爸B架!
係無啦啦嘅環境下, 點解無啦啦會其實嘅???
我問佢, 咁你鐘意爸B 多D定媽me多d呀?(好似遲早都會問一次呢個問題咁)
條友仔答我: 我而家就鐘意爸B多D, 唔鐘意你多D囉!
你話吖, 生仔真係冇鬼用囉! 你亞媽我, 辛苦又辛苦過你老豆, 我陪你又多過你老豆陪你! 去睇DR, 20次都唔知有冇1次係你老豆同你去! 夜晚瞓覺, 都係我得閑就摸下你, 睇下你有冇熱過頭! 就連去街, 我都係個個星期同你盡興架!
你老豆, 請問做過D咩大件事先??? 而家, 只係你老豆呢排錫你多D, 你就話鐘意佢多D! 你曵比老豆鬧左兩句, 就走埋嚟同我講都係鐘意我多D喎! 我真係比你激死囉!
哈哈哈,牆頭草,哈哈哈
回覆刪除[版主回覆08/15/2012 16:54:25]
[林林回覆08/15/2012 15:28:27]咁咪係囉,邊有掛住玩呢
[版主回覆08/15/2012 14:48:20]唔止架, 仲有抺番佢自己D車車!
[林林回覆08/15/2012 14:32:03]你有幫手拖地吸塵架
[版主回覆08/15/2012 14:16:04]最忙就卦住玩囉!
[林林回覆08/15/2012 14:11:06]小朋友真係善忘,哈哈
[版主回覆08/15/2012 13:04:09]當時佢會喊晒叫我原諒佢囉! 不過第二日又會再嚟過架喇
[林林回覆08/14/2012 12:50:21]有無效先
[版主回覆08/14/2012 12:17:25] 呢招已經成日用啦!
[林林回覆08/13/2012 17:38:57]咁有人再縱佢,你要好好行用呢一點喇
[版主回覆08/13/2012 17:30:34]佢而家唔識架嘛, 所以佢真係好驚我唔要佢架
[林林回覆08/13/2012 16:17:54]你同佢講,你唔要阿媽嘅機會大過阿媽唔要你
[版主回覆08/13/2012 16:02:34]佢好似怕我地唔要佢囉~