2013年11月29日 星期五

笑死又激死!

今朝滕滕一早就同我講佢喉嚨痛! 我怕佢唔知堅定流, 所以每隔個幾兩個鐘就問佢一次睇下仲有冇痛, 結果keep住都係話有架!

呢排真係好多人病, 6點鐘係公司走, 諗住7點鬆可以番到去攞籌, 點不知又塞車! 塞塞塞, 頂唔順叫個工人同滕滕7點出門口去診所先, 點不知個籌去到70号! 我落車打電話去診所問, 都只係睇到四十幾咋!

唯有同滕滕去食嘢先, 食完嘢再行V-city行到9點9 就番診所, 去到都仲要等4個!

睇個醫生都咁辛苦! 終於等到喇, 醫生話滕滕冇喉嚨發炎, 鼻莫都冇事, 其實只係原來係喉嚨嘅左手邊生左粒痱滋啫!

生痱滋!!! 等左3粒鐘原來生痱滋!!!

2013年11月27日 星期三

舒服晒~

問姑娘, 我點樣可以排隊排第一個打針, 因為我真係唔想等!

3:30開診, 我3:45到, 已經排第7個, 即係唔洗番公司喇!

滕滕上次話喉嚨仲有小小紅, 醫生睇左話可以打肺鏈針喇, 真係安落晒! 

未打時, 滕滕同我講佢唔會喊架, 結果, 佢真係冇喊, 真係叻仔! 因為冇喊, 所以又厄左我買左架車! 不過算啦, 咁又真係幾叻仔嘅!  打完針之後, 滕滕同我講, 雖然有小小痛, 但係打完就好舒服喎! 好舒服? 真係唔知有咩咁舒服囉~

今晚瞓時, 滕滕居然同我講........

滕: 媽咪, 其實我今日打針, 我有小小想喊架, 不過我忍住!

我: 係咩?! 咁你又真係冇喊好叻喎!

滕: 係呀! 我忍住唔喊, 因為我想比你讚我好勇敢嘛, 所以我咪冇喊囉! 我只係好想啫, 但係最後都係冇喊架!

我: 哦~ 我都知你叻架喇!

我不嬲都知道小朋友係需要讚美, 因為有讚美先可以比到鼓勵佢地, 但係我發現原來我地父母讚美嘅魔力, 原來係可以咁大(我覺得仲大過個天~~~), 大到係可以令到佢地去克服任何嘅困難!

2013年11月25日 星期一

打針 I

星期六一早我就打去醫生到, 問佢可唔可以留針比我星期一打! 好彩個醫生好人, 佢答應左我得!

呢個醫生, 滕滕自出世之後就係呢個醫生到打針, 而打咁多支, touch wood 都冇咩side effect! 雖然話嚟嚟去去都係嗰幾間藥廠, 但係次次打完出嚟都冇咩事, 就當左係個醫生d針靚囉~


個樣真係衰到呢~ 滕滕話佢唔會驚, 睇佢表現就真係唔多驚囉!

等等等, 由10:30坐到12:00, 12點醫生先番, 排隊排第7個, 結果1:30先見完醫生! 而醫生話佢喉嚨仲有小小紅, 所以唔好打針住喎!

真係想爆粗囉! 等左咁耐, 結果打唔到! 個醫生連關個柜門都slow motion, 真係好想問佢可唔可以快撚d!!!

係到等緊途中, 當時有3個香港小朋友一齊玩緊, 仲要大家好開心好禮讓咁玩緊, 但係當醫生番左嚟, 其中一個入左去見醫生時, 有4個強國人入左嚟, 而其中一個小強就埋位, 埋位搶玩具!

佢亞媽見佢搶人地d lego 冇出聲, 而小強再而搶車! 去到呢個moment我就出聲, 用國語同佢講架車係我地自己帶嚟, 而另外嗰兩架車就係另外呢個小朋友帶嚟! 跟手, 我就即刻叫個(香港)小朋友即刻收番埋袋好自己d玩具, 如果唔係就會冇左!

強媽當然唔老嚟啦, 不過我唔會理佢囉, 你個仔搶我滕滕手上架車, 我就唔可以唔出聲囉! 而我叫另外嗰個小朋友好快d收番埋自己d車之後, 佢婆婆都醒水知道強人搶車, 即刻叫個孫比佢袋好!

呢d人真係冇家教! 老豆老母唔教佢, 攪到自己個仔都係冇家教!

2013年11月24日 星期日

開心死時又嚇餐死嘅長隆之旅~

真係好難先叫老公比兩日假我唔好OT, 終於等到啦, 但係亞奶奶就唔得喎, 佢話應承左去步行籌款, 仲有人贊助佢, 所以唔推得喇!

我份人就好賤格, 聽到奶奶唔去得就有小小開心, 但係又覺得有D周身唔自在, 真係好想打爆自己!

好辛苦咁坐左成4個鐘shuttle bus, 終於都到酒店喇! D人一落車就急步咁入去酒店, 我知, 佢地想快D去攞房, 等check-in時唔洗排隊等咁耐嘛! 我, 唔介意等, 因為如果一陣冇晒房時, 佢up-grade比我咁就好喇!

哈哈~ 果然不出我所料, 我要求嘅一張大床同埋鄰房相連就真係冇晒喎, 所以好自然就up-grade左比我地喇! 有好有唔好啦, 因為佢話升級房係比較遠小小, 要行幾分鐘喎!


因為真係唔識路, 所以行左兩步就見到有個staff 揸住架電平車就載住佢嚟問, 點不知個哥哥仔好好人話車我地去喇!


一問之下, 原來呢d電平車係專係接載我地呢d升級貴賓架喎!

長隆酒店雖然係貴小小, 但係去到就覺得真係好靚囉, 貴小小都值!





我買左飛夜晚睇大馬戲, 所以check-in攞左房卡之後就去食嘢, 食完嘢係房抖一陣沖番個涼就出發喇!

我地叫左電平車嚟接我地出去酒店大堂, 點不知落車行左幾步之後, 我發現我漏左個手袋係架電平車到!!! 我跑! 跑! 跑! 跑去大堂門口同d staff講, 叫佢地call番架電平車搵番我個手袋! 我所有証件同錢都係晒個手袋到, 唔見左, 我同滕滕14日要留係大陸!!!

大酒店可能各方面配套都真係好d, 大堂門口d staff即刻同我call上去我住嗰到嘅9号樓, 而9号樓嘅receiption 即刻call番個司機! 好彩~ 個袋仲係架車到! 不過睇大馬戲嗰兩個半鐘, 我個胃因為剛剛嘅刺激, 足足痛足咁耐!

今次大馬戲, 老豆話少左動物表演, 反而多左真人高難度表演! 因為多左真人show 睇, 滕滕就問我, 點解D女人個個都唔著褲喎! wahahahahaaaa...........

第二朝食完早餐, 就去動物園喇!  呢個動物園就真係大到冇朋友, 因為分開兩PART, 一PART係D好似我地以前荔園咁, D動物係一個固定嘅area 到, 而呢一PART, 就係d動物可以四圍走, 而我地只可以坐係架車到唔準郁! 即刻分分鐘比人圍係我地, 唔係d動物!

因為我地係南門落車, 所以又每人比$10就又叫架電平車由南門車去北門! 而司機哥哥又好好人喎, 佢揸慢d話比我地遊覽下喎! 淨係呢邊, 我估計都可以行足一日都未行晒呀, 真係大到呢~


到左北門, d人多到不得了, 都等左幾架車先上到!

 


 

除左d有攻擊性嘅動物係有條渠隔開之外, 其他嗰d都算係唔太遠! 沿途唔准落車, 感覺就係我地入去比d動物睇咁!

雖然唔多洗行, 但係遊完動物園其實都攰攰地, 所以食完個lunch之後就番酒店"灘"番一陣沖多個涼就走lu~

滕滕好唔捨得走, 佢話好鐘意間酒店喎! 唔止係你, 我都唔想走, 不過唔得呢, 遲d再玩過啦!

2013年11月21日 星期四

駁咀~

曾幾何時我好擔心滕滕覺得個工人同我都係一樣係媽咪, 因為佢同我講個工人係"姐姐媽咪"!

但係大大下就真係越大越懂性囉! 好多時係學校, 老師都會灌輸好多唔同類型嘅智識比佢, 而佢開始知道、明白工人嘅"地位"!

今日滕滕放左學食飯前打電話比我, 佢投訴姐姐駁咀, 咁我咪叫佢同姐姐講, 等佢講完先叫姐姐講, 一個一個咁輪住講啦, 但係滕滕話姐姐唔理佢, 要我放工番嚟話下姐姐!

今晚番嚟, 飯都未食完滕滕就又叫我一陣一定要話姐姐駁咀喎! 咁我就等個工人沖完涼出嚟問佢咩事囉, 原來, 事原係滕滕放學番嚟沖涼, 姐姐叫極佢唔好再玩水, 因為怕佢冷襯所以姐姐話佢, 點不知滕滕就同個工人講佢都未講完嘢, 姐姐跟本就唔應該插咀, 繼而仲話: 工人駁咀! 大膽! 工人駁咀!

Wahahahaaaa.......姐姐講時都忍唔住笑!

2013年11月18日 星期一

眼科覆診

距離上次見專科醫生, 應該大約兩個月到, 初初唔係好明, 點解覆診時間好似咁快, 因為政府嘢不嬲都唔方快得去邊, 今日見完醫生, 我開始明白點解要咁快就去覆診喇~

其實我一路都有問滕滕佢隻左眼情況係點, 有冇清楚到定係差唔多, 而滕滕比我嘅開心答覆就係清楚左小小, 清楚過以前好多! 所以今日去覆診我都心中有數, 應該係有進步架!

未見醫生, 我叫滕滕問下醫生佢好番左幾多, 有冇一半啦, 點不知佢今次唔知仲咩事怕醜喎, 死都唔肯問~ 而係醫生房, 佢聽到我同滕滕嘅對話, 佢就問滕滕係唔係有嘢問佢喎, 滕滕亦都鼓起左勇氣去問: 我想問下我隻左眼睛有冇好番一半呀?

點不知醫生比嘅答覆係: 有呀! 你好叻喎! 左眼睛好左好多, 你要繼續努力呀! 一路繼續遮眼, 直到好番都仲要遮多幾個月先可以叫做完成!  呢個moment, 我都忍唔住問醫生滕滕嘅進度啦, 而醫生都答我, 佢好番左有50% 以上, 如果遠視好左, 咁個弱視都會好番架!

吓~ 我一路以嚟都以為弱視好左先會改善遠視, 乜原來唔係架! 但係我又唔明, 既然醫生話滕滕好左50%以上, 咁點解副眼片嘅度數又唔洗換嘅?

一聽到醫生話改善左, 滕滕真係好識搵機會囉, 因為我話佢繼續努力去遮眼做練習, 好番晒我一定會送架車比佢, 而佢, 都唔執輸, 想我送架細車比佢先囉! 好~ 好~ 好~! 既然醫生都話進步左好多, 既然咁開心, 咁就送啦!

豬仔~ 你要繼續努力呀!


2013年11月17日 星期日

若 要 人 似 我 , 除 非 兩 個 我~

睇最佳女主角, 最尾訪問嘅係劉嘉玲, 睇晒4集, 我發現原來我同劉嘉玲嘅性格居然有99.999999999相似~ 而唯一唔同, 就係好比較難同人做朋友!

我揀朋友, 有選擇性, 只係幾句嘅對話, 我就知道同嗰個人傾唔傾得埋, 而我尤其係謝絕D吹水唔抺咀嗰D!

我細細個都已經好鐘意攞老豆D拔蘭地嚟索, 屋企雖然細, 但係就隨手都可以攞到幾支, 所以當我一路執屋時, 基本上某D位就會放左支拔蘭地係到, 我可以攞嚟聞! 好香~ 好香~ 真係好香架, 所以未生時, 每當我番屋企食飯, Brandy code 係我嘅至愛!

我都真係好怕d人好婆媽, 就好似我奶奶咁, 問佢乜叉佢都冇主意嘅, 有時直頭講到明係就佢, 佢想點就點, 但係佢就成日都係怕d後生唔like, 所以問極都話唔知! 你成日都話你就嚟80歲啦, 唔通下下都就晒我地自己咩, 有時講到明話就你, 咁可唔可以快D咁比個答案嚟! 一就一, 二就二, 下下唔理你, 一陣你唔like我又唔想啦!

當劉嘉玲話梁朝偉叫佢換燈旦時, 我第一件事就諗起老公, 因為佢都係講同一番類似嘅說話: 媽咪~ 呢到濕左呀! 而我都係有同一嘅想法, 就係點解你唔去抺左佢呢?!  ........其實, 係唔係當每個勤力嘅女人, 佢嘅另一半就係咁嘅呢???  而我, 又未到去咁高嘅階段, 知道佢唯一就係信任我先叫我做囉, 因為我仲未化嘛! 哈哈~

睇完訪問, 我自己會諗, 如果有一日我碰到一個人佢D性格同我咁似的話, 唔知兩個會唔會大打出手or FRD 過打brand 呢???




2013年11月14日 星期四

Order~

唔知幾時開始, 我係自己屋企所講嘅嘢, 就好似人人都會聽我講! 例如亞爸亞媽生日食飯、做節, 去邊到食or 幾時食, 佢地都會比我去話事!  冇人會反對, 係我有時問下佢地鐘意食咩時比下意見我~ 慢慢咁樣, 好自然咁我以後都好似做晒主導!

可能就係因為冇人會reject 我, 所以我講嘢會冇大冇細, 會好直接講我老豆同亞媽嘅不事! 如果要講到"尊重"呢個位, 就一定冇囉!

我嘅行為, 好多時都直接影響到滕滕, 滕滕而家d語氣好多時其實同我一樣, 好直接咁去- order 你!

星期日番屋企食飯, 老豆買左3斤蟹, d蟹殼太硬, 就連鉗我都唔夠力鉗爆, 於是乎我遞左比細佬叫佢幫我! 食完第一隻蟹鉗, 第二隻蟹鉗d殼又係咁硬喎, 我常試左自己去鉗爆之際, 我整到食手, 而且仲流血潻! 係呢個moment, 我個大佬滕滕出手喇, 佢一手搶左我隻蟹鉗, 仲同我講: 你唔夠力就比舅父幫你啦! 而家仲整到流血潻!

滕滕已經唔係第一次order 我架喇! 上次星期日佢老豆番完通宵番嚟, 我同佢去只買一盒飯食, 已經話我仲乜唔買埋比爸b, 要我以後一定要記住買埋佢嗰份, 如果唔係佢起身就冇得食喇!

其實比人order 仲感覺原來好幸福架(如果我係願意的話)~

2013年11月13日 星期三

我!幾時變左隻豬仔,我都唔知道。。。。。

滕: 哈哈~ 今日XXX同學喊! YYY同學又喊! ZZZ同學又喊! 我都有喊呀!

我: 仲咩事你又喊? 咁多同學又喊呀?

滕: 因為我地曵囉!~ 哈哈~

我: 咁跟住呢?

滕: 我地曵, 所以比老師罰企囉! 嘻~

我: 咁點解你比人罰, 而家都仲笑得出嘅?!

滕: 吓! 唔通喊到今晚咩! 豬仔!

滕滕講完呢句之後, 我真係無言囉, 因為如果我係佢, 我會唔出聲唔答, 因為話晒都比亞媽笑我咁都唔知醜嘛, 而我估唔到嘅係佢思想好直接地答我喊都喊唔到咁耐啦~  而家呢個年代, 真係又唔同左喇.......

2013年11月12日 星期二

殘忍~

而家讀書真係好慘, 我從來冇諗過滕滕K2就要同佢溫書, 因為K2只係認單字嘅開始, 但係估唔到, 老師講得出一句"家長都要合作下嘅!" 咁我&滕滕艱苦嘅生活就已經開始.......

今晚滕滕嘅功課, 係講有關英文嘅四季"SPRING/SUMMER/AUTUMN/WINTER"! 一睇到, 我其實當堂個心實左, 因為我覺得而家只係K2啫, 洗唔洗學四季呀!!!

真係好唔開心而家嘅學習制度, 點解要咁深呢??? 而家只係得嗰4歲幾就要學埋呢D咁嘅嘢, 我真係覺得滕滕好可憐囉~

我唔想太迫個仔去死記, 所以我諗我開始係間屋到貼D字+圖畫, 比佢望多兩眼喇..........

你都痴撚線架, 當我傻仔!

不嬲我對D強國人都冇咩好感, 滿腦子都成撚日諗住點樣去厄錢!

兩個星期前, 有個客想我地同另外兩間廠夾柜, 有一間廠就已經好快咁舉手咁話要係佢嗰邊裝貨, 因為佢要KEEP提單! 而當其時我有提過叫佢運輸過一過嚟我廠裝完貨先再去佢嗰邊, 呢個extra charge 大約多RMB200!

正路如果RMB200唔可以, 理應即刻出聲, 而對方冇任何objection, 咁即係代表ok啦! 到左而家就嚟安排時, 佢地嗰邊覆我過一過嚟我廠要收RMB900 extra!

嘩! 搶呀!!! 你冇撚嘢吓化, 收我RMB900 extra 再加多standard 嘅1/3運費!!! 我地自己拖隻柜都唔過RMB1000, 請問你係唔係當九我傻仔呀!

所有mail我都cc埋比個客, 個客睇到居然覆我"This lady is young " ! young你老母啦! young就唔厄錢架喇! 你幾十歲人, 唔好咁撚天真啦! 我把火當堂fung fung 聲咁嚟, 而且仲即刻覆個客, 厄錢嘅係無份老嫩架吓化, 我諗你唔係好熟d強國人囉!

2013年11月11日 星期一

2日1夜

7月去完越南旅行, 但係好似過左好耐咁, 都唔覺去完幾個月, 所以想襯住未係太凍, 我就想去長隆2日1夜~

我亞媽一聽到, 就已經睇月曆, 而我老豆就好似不在乎咁! 亞媽即時睇月曆, 但係把口就講話唔去都得, 唔想我地洗咁多錢, 但係我話老公想奶奶一齊去呢, 亞媽就即刻講, 佢帶埋亞媽去, 你覺得我地唔去好似蝕左咩! 哈哈~ 亞媽, 你又真係幾了解我喎! 因為如果你地唔去, 邊有人可以幫我平衡番個心理呀! 如果要我對住奶奶2日, 我相信我會爆血管囉!

老豆聽到我咁講, 佢就即時話叫我唔好咁衰喎! 不過, 佢又講佢其實都唔係好想見到我奶奶, 佢話, 因為佢太縱滕滕, 佢怕佢抵唔住頸會o趙滕滕時, 得罪我奶奶啦~

哦~ 我而家知道, 原來唔止我一個對住我奶奶反眼, 原來我老豆都係架! 即係唔係我問題啦~ 呵呵!

2013年11月10日 星期日

石硤尾~

襯住老公要番工, 我就今日番亞媽到食飯, 約左亞媽三點幾係石硤尾等, 去已經翻新重建左嘅美荷樓到懷免下惜日嘅石硤尾!



 
 
係石硤尾大嘅我, 居然今時今日先知道呢橦叫美荷樓喎! 我地細時, 只會認位置, 呢個位我地稱之為山邊嗰橦!


帶滕滕去, 係要比佢知道, 以前d人有幾窮, 間屋有幾細! 等佢感受下以前人嘅生活有幾簡單, 而佢而家嘅生活有幾多采多姿!


2013年11月7日 星期四

極度反眼~~~

尋日學校旅行, 今日就放假! 尋日因為太攰, 所以學畫畫改左做下日下午!  畫完畫番嚟理應會瞓一陣, 但係奶奶會入嚟, 所以唔洗講都知瞓著冇耐滕滕就已經起身啦!

今朝冇番學所以冇遮眼做練習, 見滕滕冇瞓覺起左身, 所以我就打電話番去要佢遮眼貼貼紙!

我都唔明, 點解亞嫲嚟親, 滕滕都一定會咁撚曵, 差唔多次次我都想吊起佢嚟打囉~ 叫佢遮眼貼貼紙, 佢就話要嫲嫲陪!

頭先奶奶走左, 我叫滕滕攞本貼紙簿出嚟比我睇, 點不知滕滕原來冇乜點貼過! 而且有個位佢仲同我講係嫲嫲貼, 並唔係佢貼架!

嫲嫲貼??? 我個心已經問, 仲乜撚嘢嫲嫲貼呀??? 仲乜撚嘢無九端端嫲嫲走去貼呀??? 嫲嫲乜覺得好撚得意, 佢又想貼撚埋一份呀??? 佢聽住我打番去要個仔遮眼做練習, 仲乜春嘢佢又走去貼埋一份吖???

其實, 我係唔係都需要買多本比奶奶又做下練習呢????????

我! 犯賤!

其實我知道自己有時都幾犯賤! 有好嘢我會益人, 但係最緊要唔好煩到我囉!

上次幫左個媽媽整左條頸鏈, 佢話好靚想再整, 咁Stan 又話想整多條, 咁當然唔緊要, 只要話比我聽要咩款咩色, 咁我只係通知個賣家幫我整係唔會有問題架!

但係, 嗰個媽之後再整嗰3條, 條條都走嚟問我意見, 呢個字型好唔好, 加皇冠好唔好, 加心心好唔好, 整左會唔會好怪, 問我有3個小朋友年齡都唔同, 每條長度應該係幾長好! 講真, 熟就真係唔係太熟, 只不過個個星期見到面都會吹兩句水, 但係呢3條鏈, 我知佢係幫朋友整, 咁靚唔靚好唔好怪唔怪要幾長, 問我仲乜撚嘢先??? 你朋友買就更係問你朋友啦, 你話如果係你自己戴我就答你啫! 如果我答撚完你, 你又再問你朋友, 跟住你朋友話唔好, 再跟住你又問我意見, 我咪好撚唔得閑???

其實我本身好開心可以同朋友分享, 亦都唔介意幫一大班人訂貨, 但係唔該唔好老實得咁唔客氣乜撚都走嚟問我問得一餐得唔得?!  朋友問冇問題, 但係朋友嘅朋友我唔撚識, 我真係唔會答你囉!

2013年11月6日 星期三

係我地! 攰到散~~~

今日學校秋季親子旅行, 地點係大埔海賓郊野公園!

滕滕前日先發燒, 其實我都擔心佢今日都唔知去唔去得, 點不知尋日瞓到午餐時間12點之後, 佢好似已經冇晒事咁, 而且仲精神百倍!

8:45分係學校集合, 9:15上車, 大半個鐘到就到公園喇, 其實咁大個公園冇咩玩, 都係好似舊年咁學校自制d遊戲, 唱下歌跳下舞咁!

因為嗰到有風箏賣, 所以我地都買左隻嚟放, 不過因為d風一陣陣, 繼老公放左大半個鐘都放唔到, 跟手我又再放下都放唔到之後, 大家都決定放棄喇! 雖然係好冇引, 但冇計!

出門口時我怕公園大風, 仲怕去到凍都唔知點算, 但係點不知熱到扒左係到, 個個小朋友都除剩件底衫!



鬼咩, 真係一滴風都冇!!! 今日仲要同一日有3間學校去, 明明可能因為冇咁多人唔會咁熱, 但係3間學校嘅小朋友係同一個地方, 多人到真係有d好似過年咁, 唔熱就有鬼!

好攪笑地我朋友叫左pizza可以送到去公園門口, 咁食完lunch之後就去睇昆蟲館喇! 睇完再等多陣兩點夠鐘集合上車番學校喇!

原來滕滕好多人都識佢, 因為係公園周不時有小朋友叫佢個名, 而我好相信佢係班到個知名道係幾高, 應該係因為佢夠曵, 又多口又多手!  今年升K2之後, 滕滕就同我講佢有兩個best frd 日日係學校點點點, 而今日我大開眼界啦, 因為呢兩個best frd 分別坐係滕滕左右手邊, 佢地三個一見面就嚟料, 煩到呢, 我估個班主任會反晒眼, 遲早都掉佢地位囉~

我同老公都攰到反眼, 老公一上車就即刻已經瞓著左喇, 但係滕滕仲係係到同坐後面個同學玩緊! 其實個同學仔都好攰架, 但係滕滕係咁仲撩人地玩, 人地唔話佢真係已經偷笑囉, 但係更好笑嘅係, 佢嗰個同學縱使都好攰, 靜左兩三分鐘之後, 又再開番個turbo 喇!

我同佢老豆都攰到想一番屋企即瞓, 但係滕滕呢, 死都唔瞓, 仲要十點幾都仲想玩! 請問究竟你係唔係剛病完架???

2013年11月5日 星期二

字卡~

上星期五老師終於打電話嚟, 老師同我講滕滕認中文字唔係好得, 要我同佢溫書!

其實每一日同滕滕對功課, 我都會問佢今日寫呢個字點讀, 次次問佢, 10個有9個都唔記得! 我一向都冇同滕滕溫書, 因為我覺得一星期老師教幾個字, 而呢幾個字成個星期裏面咁不停repeat, 所以我覺得遲早都識, 但係, 老師打得電話嚟比我, 即係代表頂佢唔順啦, 所以即係要開始同佢讀多d中文字囉~

中文字咁多筆畫咁深, 我覺得真係又幾難囉, 我諗嚟諗去都冇頭緒去點幫滕滕加深記憶, 唯有同滕滕講叫佢努力d啦, 如果星期六&日都記得, 咁我就送一架反斗車比佢啦!

原來, 車-呢樣嘢真係好得架, 講完話送車, 當堂10個字就已經記得7個喇! 我一記得就問一次滕滕, 星期六問完到夜晚, 就只有個"早"字要諗好耐! 到左星期日就連個"早"字都ok埋!

為左加強訓練, 老師派嘅字卡, 我就全部帶晒番公司scan 晒落去電腦到跟手過埋到手機到, 可以方便係街時比佢睇下!

話處女座要求高, 其實人馬座嘅我都唔差得去邊, 樣樣嘢我都要求希望可以盡善盡美, 盡量KEEP到就KEEP, 做到就做, 所以有時我真係好無謂嘅嘢我都會去做, 為求就係可以最靚! 我, 因為唔想d字卡咁快殘, 我就無聊到搵膠紙幫d紙卡過埋膠!



我希望可以一日同佢睇一次, 唔需要刻意去記, 希望比佢睇多兩眼去加強記憶啦~

2013年11月4日 星期一

都算你幾醒目~

上星期四/五, 滕滕已經同我講佢有咳, 不過我番到屋企又唔覺, 所以就只係觀察佢, 到左星期六我唔洗番工係屋企, 佢當真果然冇吹水! 雖然咳得唔密, 不過一咳就好幾聲咁續住嚟咳!

食左3次藥水, D咳都仲好似係咁, 咁係食完飯嗰餐之後, 我就轉左醫生另外一隻咳藥水比滕滕食! 過左一個鐘左右, 滕滕無啦啦同我講: 媽咪! 今次呢隻藥水得呀! 食完個人舒服左呀!

聽到滕滕突如其來嘅意見, 我當堂好開心咁問佢點解咁叻, 轉左藥水食完覺得好左就即刻話比我知! 而個傻豬仔仲好傻咁問我點解咁樣都讚佢喎! 更係啦, 因為有D小朋友係唔識同媽咪講"呢隻藥水得呀!" 所以你識得咁快去表達比媽咪知, 我更係第一時間讚你叻啦!!!

食左兩日藥水, 諗住食多日就停, 點不知滕滕今日三點幾打比我同佢講佢個肚好痛喎! 我問佢係唔係想痾屎呀, 我解釋比佢知D屎屎係個肚仔到想出嚟之前, 有機會會肚痛喎! 點不知, 我係比串架! 佢同我講, 佢只係講"痛"一個字, 並唔係講"痾屎"兩個字, 所以佢只係痛啫!

隔左大半個鐘滕滕又再打嚟比我, 佢話佢真係唔得喇, 佢真係好肚痛, 叫我早D番嚟同佢去睇醫生!

今日有一半時間, 我係個CAM到都係見到佢瞓係張sofa到, 所以有預感覺得佢係唔舒服, 所以我已經開始叫姐姐留意下佢有冇發燒!  見今日公司唔多嘢做, 所以我五點幾就早走, 上車無幾耐, 工人打電話嚟話滕滕99.7度!



見滕滕唔多郁, 我都知佢唔妥, 諗住佢唔舒服會嗲下我啦, 係診所叫佢"捱"落嚟我到, 點不佢答我唔洗喇, 媽咪!

病你都唔嗲下, 請問幾時先嗲下呢~?!

睇完醫生食左藥一個鐘之後, 我知道隻豬仔開始冇咩事喇, 因為佢個身開始出汗, 我仲話同佢踢一陣波, 等佢出多一身汗咁就可以快d好番啦! 點不知, 踢左45分鐘我都已經攰, 但係佢都仲話再踢多陣喎!

2013年11月3日 星期日

耕田~

我好相信因果, 亦都覺得滕滕前世應該係農夫嚟!

 
 
 點解一架鐵嘅車可以成個頂壓平左? 我覺得如果我刻意去壓扁的話都係唔容易, 更何況係一個小朋友!



呢架就仲過份! 點解爛到可以咁離譜嘅! 呢架車好大架好重, 如果唔係搵鎚仔DUP佢, 應該都唔會爛成咁囉!

我陀住滕滕時冇食過D咩特別喎, 我又冇比大力丸佢食, 點解力量可以咁驚人架!!! 

 

2013年11月2日 星期六

裙腳仔~

上星期五同舊同事食飯, 其中一個個女已經14歲, 而個問題係由佢發問嘅!  當知道左滕滕晚晚同我一齊瞓之後, 佢就問我點解唔要個仔自己獨立, 怕唔怕佢大個做裙腳仔喎!

聽到佢問呢個問題, 我反問番佢做D咩行為先稱之為裙腳仔先?! 佢答我, 乜都問亞媽, 又冇主見, 樣樣嘢都唔識要亞媽做, 呢樣又唔LIKE嗰樣又唔得, 樣樣都要就晒佢等佢開心喇, 咁樣嘅行為就為之裙腳仔喎!

我同呢班同事識左19年, 係呢一刻我先發覺有D人嘅觀察力原來可以差得咁緊要! 居然識左我19年都唔知我係一個咩人!

同事都係關心我怕個仔第日大個做裙腳仔啫, 咁我就唯有續一解答佢囉! 第一, 我最憎人識做都唔去做! 第二, 冇主人嘅人其實都幾煩, 乜叉都問, 我老公就係呢D人, 所以我都唔希望個仔似佢老豆乜叉都走嚟問我囉! 第三, 如果呢樣唔鐘意嗰樣又唔鐘意, 咁就SORRY 喇, 你唔鐘意可以行開, 我絕對唔會為左討好你而所有嘢都遷就你囉!

諗深一層, 我呢個同事個女而家唔係裙腳女, 真係好好彩囉, 因為呢個同事係乜撚都話唔知, 過海係九龍尖沙咀食飯唔識路都話好驚, 所以應該係我擔心佢多D囉~

2013年11月1日 星期五

失敗!

我買左呢對鞋, 好失敗!



買嗰時覺得幾靚, 點不知配嚟配去, 原來係好難襯衫架!

可能因為白多黑少, 所以縱使我著左條黑白間條褸, 感覺上都好似唔好睇!

點解我今次買對咁嘅鞋咁失敗!!!