2013年11月6日 星期三

係我地! 攰到散~~~

今日學校秋季親子旅行, 地點係大埔海賓郊野公園!

滕滕前日先發燒, 其實我都擔心佢今日都唔知去唔去得, 點不知尋日瞓到午餐時間12點之後, 佢好似已經冇晒事咁, 而且仲精神百倍!

8:45分係學校集合, 9:15上車, 大半個鐘到就到公園喇, 其實咁大個公園冇咩玩, 都係好似舊年咁學校自制d遊戲, 唱下歌跳下舞咁!

因為嗰到有風箏賣, 所以我地都買左隻嚟放, 不過因為d風一陣陣, 繼老公放左大半個鐘都放唔到, 跟手我又再放下都放唔到之後, 大家都決定放棄喇! 雖然係好冇引, 但冇計!

出門口時我怕公園大風, 仲怕去到凍都唔知點算, 但係點不知熱到扒左係到, 個個小朋友都除剩件底衫!



鬼咩, 真係一滴風都冇!!! 今日仲要同一日有3間學校去, 明明可能因為冇咁多人唔會咁熱, 但係3間學校嘅小朋友係同一個地方, 多人到真係有d好似過年咁, 唔熱就有鬼!

好攪笑地我朋友叫左pizza可以送到去公園門口, 咁食完lunch之後就去睇昆蟲館喇! 睇完再等多陣兩點夠鐘集合上車番學校喇!

原來滕滕好多人都識佢, 因為係公園周不時有小朋友叫佢個名, 而我好相信佢係班到個知名道係幾高, 應該係因為佢夠曵, 又多口又多手!  今年升K2之後, 滕滕就同我講佢有兩個best frd 日日係學校點點點, 而今日我大開眼界啦, 因為呢兩個best frd 分別坐係滕滕左右手邊, 佢地三個一見面就嚟料, 煩到呢, 我估個班主任會反晒眼, 遲早都掉佢地位囉~

我同老公都攰到反眼, 老公一上車就即刻已經瞓著左喇, 但係滕滕仲係係到同坐後面個同學玩緊! 其實個同學仔都好攰架, 但係滕滕係咁仲撩人地玩, 人地唔話佢真係已經偷笑囉, 但係更好笑嘅係, 佢嗰個同學縱使都好攰, 靜左兩三分鐘之後, 又再開番個turbo 喇!

我同佢老豆都攰到想一番屋企即瞓, 但係滕滕呢, 死都唔瞓, 仲要十點幾都仲想玩! 請問究竟你係唔係剛病完架???

2 則留言:

  1. 朋友叫左pizza可以送到去公園門口 => 咁好笑?!? 學校無安排 lunch ga 咩?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我初初聽到可以送到去公園打口都覺得好攪笑, 不過又真係事實嚟架喎!

      我呢間學校冇lunch安排架, 舊年冇, 今年冇, 應該出年都冇囉, 所以咁先頭痕~

      刪除