2013年11月25日 星期一

打針 I

星期六一早我就打去醫生到, 問佢可唔可以留針比我星期一打! 好彩個醫生好人, 佢答應左我得!

呢個醫生, 滕滕自出世之後就係呢個醫生到打針, 而打咁多支, touch wood 都冇咩side effect! 雖然話嚟嚟去去都係嗰幾間藥廠, 但係次次打完出嚟都冇咩事, 就當左係個醫生d針靚囉~


個樣真係衰到呢~ 滕滕話佢唔會驚, 睇佢表現就真係唔多驚囉!

等等等, 由10:30坐到12:00, 12點醫生先番, 排隊排第7個, 結果1:30先見完醫生! 而醫生話佢喉嚨仲有小小紅, 所以唔好打針住喎!

真係想爆粗囉! 等左咁耐, 結果打唔到! 個醫生連關個柜門都slow motion, 真係好想問佢可唔可以快撚d!!!

係到等緊途中, 當時有3個香港小朋友一齊玩緊, 仲要大家好開心好禮讓咁玩緊, 但係當醫生番左嚟, 其中一個入左去見醫生時, 有4個強國人入左嚟, 而其中一個小強就埋位, 埋位搶玩具!

佢亞媽見佢搶人地d lego 冇出聲, 而小強再而搶車! 去到呢個moment我就出聲, 用國語同佢講架車係我地自己帶嚟, 而另外嗰兩架車就係另外呢個小朋友帶嚟! 跟手, 我就即刻叫個(香港)小朋友即刻收番埋袋好自己d玩具, 如果唔係就會冇左!

強媽當然唔老嚟啦, 不過我唔會理佢囉, 你個仔搶我滕滕手上架車, 我就唔可以唔出聲囉! 而我叫另外嗰個小朋友好快d收番埋自己d車之後, 佢婆婆都醒水知道強人搶車, 即刻叫個孫比佢袋好!

呢d人真係冇家教! 老豆老母唔教佢, 攪到自己個仔都係冇家教!

2 則留言:

  1. 啲強國人真係唔明點解可以唔阻止自己啲仔女?...無言...

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地都唔係香港人, 跟本就唔會明, 亦都唔會理!

      刪除