2013年11月29日 星期五

笑死又激死!

今朝滕滕一早就同我講佢喉嚨痛! 我怕佢唔知堅定流, 所以每隔個幾兩個鐘就問佢一次睇下仲有冇痛, 結果keep住都係話有架!

呢排真係好多人病, 6點鐘係公司走, 諗住7點鬆可以番到去攞籌, 點不知又塞車! 塞塞塞, 頂唔順叫個工人同滕滕7點出門口去診所先, 點不知個籌去到70号! 我落車打電話去診所問, 都只係睇到四十幾咋!

唯有同滕滕去食嘢先, 食完嘢再行V-city行到9點9 就番診所, 去到都仲要等4個!

睇個醫生都咁辛苦! 終於等到喇, 醫生話滕滕冇喉嚨發炎, 鼻莫都冇事, 其實只係原來係喉嚨嘅左手邊生左粒痱滋啫!

生痱滋!!! 等左3粒鐘原來生痱滋!!!

沒有留言:

張貼留言