上星期四/五, 滕滕已經同我講佢有咳, 不過我番到屋企又唔覺, 所以就只係觀察佢, 到左星期六我唔洗番工係屋企, 佢當真果然冇吹水! 雖然咳得唔密, 不過一咳就好幾聲咁續住嚟咳!
食左3次藥水, D咳都仲好似係咁, 咁係食完飯嗰餐之後, 我就轉左醫生另外一隻咳藥水比滕滕食! 過左一個鐘左右, 滕滕無啦啦同我講: 媽咪! 今次呢隻藥水得呀! 食完個人舒服左呀!
聽到滕滕突如其來嘅意見, 我當堂好開心咁問佢點解咁叻, 轉左藥水食完覺得好左就即刻話比我知! 而個傻豬仔仲好傻咁問我點解咁樣都讚佢喎! 更係啦, 因為有D小朋友係唔識同媽咪講"呢隻藥水得呀!" 所以你識得咁快去表達比媽咪知, 我更係第一時間讚你叻啦!!!
食左兩日藥水, 諗住食多日就停, 點不知滕滕今日三點幾打比我同佢講佢個肚好痛喎! 我問佢係唔係想痾屎呀, 我解釋比佢知D屎屎係個肚仔到想出嚟之前, 有機會會肚痛喎! 點不知, 我係比串架! 佢同我講, 佢只係講"痛"一個字, 並唔係講"痾屎"兩個字, 所以佢只係痛啫!
隔左大半個鐘滕滕又再打嚟比我, 佢話佢真係唔得喇, 佢真係好肚痛, 叫我早D番嚟同佢去睇醫生!
今日有一半時間, 我係個CAM到都係見到佢瞓係張sofa到, 所以有預感覺得佢係唔舒服, 所以我已經開始叫姐姐留意下佢有冇發燒! 見今日公司唔多嘢做, 所以我五點幾就早走, 上車無幾耐, 工人打電話嚟話滕滕99.7度!
見滕滕唔多郁, 我都知佢唔妥, 諗住佢唔舒服會嗲下我啦, 係診所叫佢"捱"落嚟我到, 點不佢答我唔洗喇, 媽咪!
病你都唔嗲下, 請問幾時先嗲下呢~?!
睇完醫生食左藥一個鐘之後, 我知道隻豬仔開始冇咩事喇, 因為佢個身開始出汗, 我仲話同佢踢一陣波, 等佢出多一身汗咁就可以快d好番啦! 點不知, 踢左45分鐘我都已經攰, 但係佢都仲話再踢多陣喎!

nigel 真係似你咁獨立, 滔滔就似我懶得就懶~ 哈哈!
回覆刪除我最怕人煩我, 如果煩唔到我就乜都唔緊要! 而且, 佢老豆乜都走嚟搵我, 如果滕滕都係咁, 我就死比你睇都得喇!
刪除