2013年11月7日 星期四

我! 犯賤!

其實我知道自己有時都幾犯賤! 有好嘢我會益人, 但係最緊要唔好煩到我囉!

上次幫左個媽媽整左條頸鏈, 佢話好靚想再整, 咁Stan 又話想整多條, 咁當然唔緊要, 只要話比我聽要咩款咩色, 咁我只係通知個賣家幫我整係唔會有問題架!

但係, 嗰個媽之後再整嗰3條, 條條都走嚟問我意見, 呢個字型好唔好, 加皇冠好唔好, 加心心好唔好, 整左會唔會好怪, 問我有3個小朋友年齡都唔同, 每條長度應該係幾長好! 講真, 熟就真係唔係太熟, 只不過個個星期見到面都會吹兩句水, 但係呢3條鏈, 我知佢係幫朋友整, 咁靚唔靚好唔好怪唔怪要幾長, 問我仲乜撚嘢先??? 你朋友買就更係問你朋友啦, 你話如果係你自己戴我就答你啫! 如果我答撚完你, 你又再問你朋友, 跟住你朋友話唔好, 再跟住你又問我意見, 我咪好撚唔得閑???

其實我本身好開心可以同朋友分享, 亦都唔介意幫一大班人訂貨, 但係唔該唔好老實得咁唔客氣乜撚都走嚟問我問得一餐得唔得?!  朋友問冇問題, 但係朋友嘅朋友我唔撚識, 我真係唔會答你囉!

2 則留言:

  1. 嚇死我! 睇左頭幾句, 以為話緊我~
    依定安落晒!

    回覆刪除
    回覆
    1. 更係唔係話你啦!其實我一d都唔介意幫人淘嘢,就算朋友個朋友都冇問題,只要話比我知要d乜,咩size, 講清楚比我知就絕對冇問題!但係,如果好似佢咁不停要我比意見佢嗰d我唔識嘅朋友,我就覺得好煩囉!因為冇理由走嚟不停咁問我架吓化!佢3個朋友分別係唔同歲數,條鏈幾長都走嚟問我!大佬,你問我個仔戴幾長我就知啫,人地嗰d我點知啫!

      刪除