2013年11月12日 星期二

你都痴撚線架, 當我傻仔!

不嬲我對D強國人都冇咩好感, 滿腦子都成撚日諗住點樣去厄錢!

兩個星期前, 有個客想我地同另外兩間廠夾柜, 有一間廠就已經好快咁舉手咁話要係佢嗰邊裝貨, 因為佢要KEEP提單! 而當其時我有提過叫佢運輸過一過嚟我廠裝完貨先再去佢嗰邊, 呢個extra charge 大約多RMB200!

正路如果RMB200唔可以, 理應即刻出聲, 而對方冇任何objection, 咁即係代表ok啦! 到左而家就嚟安排時, 佢地嗰邊覆我過一過嚟我廠要收RMB900 extra!

嘩! 搶呀!!! 你冇撚嘢吓化, 收我RMB900 extra 再加多standard 嘅1/3運費!!! 我地自己拖隻柜都唔過RMB1000, 請問你係唔係當九我傻仔呀!

所有mail我都cc埋比個客, 個客睇到居然覆我"This lady is young " ! young你老母啦! young就唔厄錢架喇! 你幾十歲人, 唔好咁撚天真啦! 我把火當堂fung fung 聲咁嚟, 而且仲即刻覆個客, 厄錢嘅係無份老嫩架吓化, 我諗你唔係好熟d強國人囉!

沒有留言:

張貼留言