2013年11月27日 星期三

舒服晒~

問姑娘, 我點樣可以排隊排第一個打針, 因為我真係唔想等!

3:30開診, 我3:45到, 已經排第7個, 即係唔洗番公司喇!

滕滕上次話喉嚨仲有小小紅, 醫生睇左話可以打肺鏈針喇, 真係安落晒! 

未打時, 滕滕同我講佢唔會喊架, 結果, 佢真係冇喊, 真係叻仔! 因為冇喊, 所以又厄左我買左架車! 不過算啦, 咁又真係幾叻仔嘅!  打完針之後, 滕滕同我講, 雖然有小小痛, 但係打完就好舒服喎! 好舒服? 真係唔知有咩咁舒服囉~

今晚瞓時, 滕滕居然同我講........

滕: 媽咪, 其實我今日打針, 我有小小想喊架, 不過我忍住!

我: 係咩?! 咁你又真係冇喊好叻喎!

滕: 係呀! 我忍住唔喊, 因為我想比你讚我好勇敢嘛, 所以我咪冇喊囉! 我只係好想啫, 但係最後都係冇喊架!

我: 哦~ 我都知你叻架喇!

我不嬲都知道小朋友係需要讚美, 因為有讚美先可以比到鼓勵佢地, 但係我發現原來我地父母讚美嘅魔力, 原來係可以咁大(我覺得仲大過個天~~~), 大到係可以令到佢地去克服任何嘅困難!

2 則留言:

  1. 讚係好,但都唔好成日讚呀,成日讚就唔矜貴喇

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁當然唔好係又讚唔係又讚啦, 但係當佢地做得啱時, 多鼓勵係比到好多自信心佢地架!

      刪除