2013年11月1日 星期五

失敗!

我買左呢對鞋, 好失敗!



買嗰時覺得幾靚, 點不知配嚟配去, 原來係好難襯衫架!

可能因為白多黑少, 所以縱使我著左條黑白間條褸, 感覺上都好似唔好睇!

點解我今次買對咁嘅鞋咁失敗!!!

沒有留言:

張貼留言