2013年10月31日 星期四

好難想像~

今晚差唔多要預備刷牙時, 滕滕成身玩到出晒汗痴笠笠, 我就打算同佢快速咁沖身等瞓覺都舒服D吖, 點不知隻豬仔同我講: 沖身之嘛, 我自己都得啦!

"我自己都得啦!" - 我知, 我知你而家可以! 但係, 可唔可以留番小小嘢係比我去幫你嘅呢?

滕滕而家4歲半, 當佢10歲時就應該已經唔需要我去照顧佢的話, 即係我仲有5年半可以去痴住佢OR 佢去痴住我!

我有時諗, 如果滕滕開始大唔太需要我時, 我到時就會學嘢, 學呢樣學嗰樣, 聽落好似好開心咁~ BUT, 其實我係覺得, 你唔多需要我啦, 咁我咪自己去搵嘢攪下囉, 唔通成日去煩住你咩, 煩得你多, 一陣你嚴我煩我就大獲喇!

之前滕滕都會唔想我約朋友食飯, 但係我同佢解釋, 因為有朋友生日所以出去同佢慶祝, 如果比著係你生日, 你想唔想你朋友過左好耐先同你慶祝先! 呢番話說完, 以後滕滕再冇叫我唔好去街喇! 佢只係問我, 你係唔係係我瞓著左先番嚟呀? 會唔會唔番嚟呀?

傻豬仔~ 我恨不得帶埋你出去啦! 但係因為我次次出去都係星期五嚟, 所以先唔帶你出去啫! 既然我希望咁想同你一齊出去, 我又點會捨得夜晚唔番嚟見你喎!

沒有留言:

張貼留言