2013年10月16日 星期三

成熟~

滕滕呢個豬仔, 都唔知點解諗嘢咁成熟, 熟到連我都頂佢唔順囉!

上個星期日, 佢老豆番通宵, 通常我地去lunch, 佢老豆都仲係睡夢中, 所以當然更係顧掂我同滕滕先啦!

滕滕唔想行太遠, 咁我地就去買左盒排骨飯番嚟食, 點不知食食下滕滕同我講~

滕: 點解你唔買多盒比爸B呀?

我: 都唔知佢幾點起身!

滕: 就算唔知佢幾點起身, 都可以買定架啫! 一陣佢起身肚餓, 咪可以即刻有得食囉!

我: 咁佢起身時都凍晒啦, 更何況都唔知佢鐘唔鐘意食!

滕: 佢起身時如果餓, 可以整番熱比佢食架嘛! 下次你記得一定要買埋比佢喇!

我, 當堂冇聲出啦! 我, 唔可以同佢講佢老豆係一個麻煩人, 呢樣又唔鐘意嗰樣又唔鐘意, 更加唔可以講, "我而家仲未睬番你老豆"啦, 所以我唯有唔出聲當知道!

呢個友仔, 佢除左學識左去關心人之外, 仲學識埋去challenge 人!



已經都唔係第一次問我, 無啦啦抽起條筋今晚又問我: 點解你同爸b 結婚嗰時我唔係到架?我嗰時係邊吖?咁點解我未出世架?你嗰時係邊到嚟架呢?點解你好似係天空上面架?

我明白滕滕咁問, 係challenge 緊我點解你兩個結婚我唔係到架??? 結婚咁大件事, 點解唔等埋我出世先結架???  點解你地去影相唔等埋我先一切去???



2 則留言:

  1. 咁細個就識得關心身邊嘅人,真係難得~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔明, 佢比佢老豆鬧極都仲對佢咁好, 真係一個迷!

      刪除