2013年10月29日 星期二

自食其果!

我呢, 有時真係幾鬼堅, 不過如果唔係咁堅, 真係對付唔到呢條友仔!  我成日都以自己嘅一套去教仔, 堂家姐唔認同, 佢覺得我對個仔嚴厲同惡死, 成日仲覺得佢教仔嗰一套冇問題, 但係冇問題個仔又點解一d都唔怕佢, 仲要成日玩嘢呢?

今晚番到屋企, 飯都未食個工人就同我講滕滕張D糖紙, 餅乾掉左入浴缸下面個窿到!

呢D嘢就更係刻不容緩, 即刻叫姐姐攞個吸塵機出嚟, 更係比滕滕同我吸番乾淨晒佢先可以步出廁所啦!


 
 
我而家, 已經可以做到不需要大喝大駡, 我只係同工人講一句: 攞個吸塵機出嚟比佢要佢吸番乾淨晒d垃圾出嚟! 滕滕就已經開始驚到流馬尿喇!

滕滕喊住咁叫我原諒佢佢下次唔敢! 好~ 我原諒你都可以, 不過係你吸番晒所有垃圾出嚟之後, 並唔係而家!



可能個窿又黑又睇唔到, 每吸到大樣嘢都好大聲"馮"一聲, 我知道滕滕聽到d"馮馮"聲好驚, 所以我比個favour佢, 就係可以姐姐係廁所陪佢!

結果~


唔怪得屋企咁多曱甴仔啦! 原來滕滕收埋咁多嘢比佢地食!

我相信呢次之後, 滕滕唔會再覺得好好玩, 收埋d垃圾係個浴缸底囉!







沒有留言:

張貼留言