2013年10月10日 星期四

靚仔~

今日有個靚仔嚟搵我食lunch~ 開心到我呢!



我唔可以走到好遠, 但係朋友嚟搵我食飯, 早多一個鐘出去就一定可以囉!

早一個鐘出去食飯唔過份吖! 因為我平時番到屋企都仲會覆客做公司嘢, 所以我有呢方面嘅權利, 只要同老闆講聲就可以喇!


沒有留言:

張貼留言