我都唔知道滕滕幾時開始識玩鼻屎嘅, 成日見到佢係咁撩! 撩! 撩! 撩! 咩都撩清啦係嘛, 仲有咁多嘢撩咩???
係張sofa到又撩! 係張床到又撩! 攪到張床成日有一粒一粒乾左嘅鼻屎係到! 好彩姐姐幾日就同我換一次床單咋! 呢~ 呢樣應該係遺傳嚟架囉, 因為佢老豆又係好鐘意瞓著左時撩鼻架! 都唔知咩人嚟架!
今晚姐姐同我講, 滕滕無啦啦塞粒嘢係佢個咀到, 姐姐問滕滕係咩嚟, 點解咸咸地嘅, 跟住滕滕居然答佢係鼻屎囉~! 真係唔想鬧佢死仔都唔得呀, 衰得咁交關比鼻屎人地食!
成日已經鬧佢唔玩鼻屎架喇, 究竟幾時先唔玩架???
我好想知道姐姐有無吞到?堅嘔心
回覆刪除Wahahaaaaa.........我都覺得核突死呀!
刪除我相信姐姐知道係鼻屎時, 應該會即刻TO番出嚟囉~
瞓著左時撩鼻!?! 高難度 WOR!!
回覆刪除滔滔鐘意臨瞓前黑晒時撩, 撩完伸隻手比我同佢 throw away~ but 間唔時都在床上見到 D 鼻屎 *-*
我老公基本上晚晚瞓著左半夜都會撩, 我估可能佢發夢撩緊卦, 奇人嚟! 而我奶奶就話佢細個時都係咁, 所以! 我好肯定唔多唔少都有遺傳左D撩鼻基因比滕滕!
刪除