已經講過, 廁紙唔係要嚟玩, 但係呢條友仔見我可能未嚟真, 所以再常試開心一次! 之前個工人已經幾次同佢講唔好玩廁紙, 但係叫極都唔聽所以頂佢唔順打比我!
我一向態度都唔會即時鬧佢, 因為隔住個電話嚟鬧唔到肉, 亦都唔知痛, 所以我同個工人講唔緊要, 幫我攞個袋袋住晒地下d廁紙唔好掉, 等我番嚟比我, 咁我番嚟就會罰佢架喇!
哈哈~ 一講完, 滕滕就即刻消毀屍滅跡掉晒落廁所!
唔緊要, 你有張良計, 我亦有計仔! 屋企廁紙有大把!
打我就唔會打喇, 因為都唔係咩大事, 咁既然你咁鐘意玩廁紙, 咁我就比你舉起佢!
結果罰左半個鐘, 係唔係好爽呢~?! 我睇下你下次仲玩唔玩!
哈哈,最緊要係佢唔好再玩厠紙
回覆刪除我今次成功左, 佢應該以後唔會喇!
刪除