聽日已經係今個星期第三餐冇飯帶! 我都唔明, 奶奶次次入嚟食飯都唔知點解煮D餸會係剛剛好, 一係D餸係唔得得, 我更加唔明就係亞媽入嚟都一樣係冇飯帶!!!
亞媽買左條魚入嚟蒸, 蕃茄煮蛋, 同埋一碟豆角豆卜抄木耳! 聽落去3碟餸3個人食應該OK架, 但係條女係唔帶得飯嘅, 蕃茄煮蛋係滕滕嘅favour, 而亞媽係食齋, 其實碟蕃茄同抄豆角佢一個人都可以食晒! 咁, 即係我唔洗帶飯囉!
d工人, 好多時都係咁豬, 其實諗到諗到除左條魚, 其餘嗰兩碟餸我媽係可以一齊食, 係唔係都幫我諗番樣餸比我第日帶飯呢?!
唉~ 算! 我冇出聲, 因為都係嗰個, 佢地個腦去到嗰個位就係去到嗰個位, 所以我唔會要求咁高, 而且諗佢應該諗到, 因為佢諗到的話就唔洗成個國人d人出國做呢d低等嘅工人!
我唔會好似馮小姐咁夠薑係咁吊七個工人, 因為我覺得而家d工人好恐怖, 我怕再請到時請3/4個番嚟先搵到個稍為正常d, 嗰時嗰兩皮嘢要比出嚟唔係長期服務金, 而係搵工人嘅錢, 係白蝕嘅!
馮小姐夠薑, 係又吊唔係又吊, 佢要個工人同佢帶仔番學佢都夠薑係咁吊七佢, 我真係配服!
直接同個工人講煮幾多個餸
回覆刪除而家d工人好痴撚線, 成日玩辭職, 所以我唔係個仔嘅嘢我唔想話佢喇, 費事一陣又話我唔like佢呀!
刪除