諗番起, 其實我都係想佢成日都可以好溫柔咁對個仔好d, 我就心滿意足, 當然, 佢唔鬧個仔唔鬧我, 就更係最好啦!
足足過左兩個星期, 老公好似轉左性咁冇乜鬧人, 其實我個心好歡喜時又唔敢表露, 因為有時d嘢好邪, 一講左出嚟就即刻唔係嗰回事, 所以我只係心藏歡喜!
因為老公轉左新公司, 所以呢個月都冇乜開OT, 唔知係唔係個人夠瞓左所以冇發皮4, 而我係呢個moment就會搵機會入佢, 係平常語氣而又唔串嘅聲線去搵拉入佢, 究竟係個人可唔可以EQ高D, 唔好郁D又鬧人, 一郁手就打個仔呢?! 我, 希望佢真係可以control下自己, 因為我段估佢都會好似佢老豆咁, 越佬越麻撚煩, 越老越黑人憎~ BECAUSE 我真係信有遺傳!
見心情好番d, 又係星期六, 所以就親手整左兩味餸!
好耐冇落廚喇, 姐姐煮左兩個餸, 我就煮多兩個, 3個人食4個餸, 所以已經好豐富喇! 不過, 可惜, 手掌咁大隻嘅花甲居然兩個季生都唔識欣賞喎! 問題唔係係味道到, 而係太大隻喎~ ......真係幾一個迷, 太大隻唔好食!

YEAH!!! 和好如初就最開心了!!!
回覆刪除應該只可以咁講, 只係和好, 並冇如初!
刪除需要d 時間, 大季生要繼續努力呀!
回覆刪除佢已經努力左成個月啦, 而家講番嘢, 佢已經覺得唔需要再努力架喇! 男人, 就係咁!!! 討厭!!!
刪除