2013年10月26日 星期六

終於完結!

有一晚我同滕滕夜晚臨瞓前同滕滕傾計, 我feel 到佢老豆好好好投入咁去搭訕, 係呢個moment, 我啖氣突然間下左喇!

諗番起, 其實我都係想佢成日都可以好溫柔咁對個仔好d, 我就心滿意足, 當然, 佢唔鬧個仔唔鬧我, 就更係最好啦!

足足過左兩個星期, 老公好似轉左性咁冇乜鬧人, 其實我個心好歡喜時又唔敢表露, 因為有時d嘢好邪, 一講左出嚟就即刻唔係嗰回事, 所以我只係心藏歡喜!

因為老公轉左新公司, 所以呢個月都冇乜開OT, 唔知係唔係個人夠瞓左所以冇發皮4, 而我係呢個moment就會搵機會入佢, 係平常語氣而又唔串嘅聲線去搵拉入佢, 究竟係個人可唔可以EQ高D, 唔好郁D又鬧人, 一郁手就打個仔呢?!  我, 希望佢真係可以control下自己, 因為我段估佢都會好似佢老豆咁, 越佬越麻撚煩, 越老越黑人憎~ BECAUSE 我真係信有遺傳!

見心情好番d, 又係星期六, 所以就親手整左兩味餸!

 
 
 

好耐冇落廚喇, 姐姐煮左兩個餸, 我就煮多兩個, 3個人食4個餸, 所以已經好豐富喇! 不過, 可惜, 手掌咁大隻嘅花甲居然兩個季生都唔識欣賞喎! 問題唔係係味道到, 而係太大隻喎~ ......真係幾一個迷, 太大隻唔好食!


4 則留言:

  1. YEAH!!! 和好如初就最開心了!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該只可以咁講, 只係和好, 並冇如初!

      刪除
  2. 需要d 時間, 大季生要繼續努力呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢已經努力左成個月啦, 而家講番嘢, 佢已經覺得唔需要再努力架喇! 男人, 就係咁!!! 討厭!!!

      刪除