我家的肥滕滕
http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
2013年10月15日 星期二
今次個blog真係要搬喇~
幾唔想都要! 真係幾唔想都一定要! 用左幾年嘅yahoo blog, 已經熟晒d嘢就話要搬!
搬左去呢個新地址:
www.yoki0707.blogspot.com
唔知幾耐先攪得掂個新嘅, 煩!
2 則留言:
林林
2013年10月27日 晚上8:10
終於搬blog了~~~
回覆
刪除
回覆
Unknown
2013年10月27日 晚上9:49
真係麻鬼煩~!!!
刪除
回覆
回覆
回覆
新增留言
載入更多…
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
張貼留言 (Atom)
終於搬blog了~~~
回覆刪除真係麻鬼煩~!!!
刪除