2013年10月22日 星期二

差唔多到10月, 學校先派興趣班d資料嚟, 其實如果家長係想比自己仔女去學嘢, 跟本一早已經學緊, 唔需要等到開左學之後嘅個半月先嚟報!

滕滕而家星期一/三/五/六都去上英文班, 星期三去學畫畫, 星期六下午去學手指手算!

 雖然好似好多咁, 其實4日嘅英文班, 我從來都唔理佢學咩, 個心只係諗學到嘢固之然係好, 但係學唔到都唔緊要, 當係同d西人(老師)吹下水去玩下咁! 而畫畫, 就係佢like, like嘅就真係唔同, 佢好開心, 好想學, 每次去學完畫畫番嚟都比我睇佢嗰日嘅傑作! 我唔望佢畫畫有咩成就, 只係希望佢畫得開心! 手指心算佢又係like, 可能玩下手指仔幾得意卦, 暑假學完, 開學再開班佢都話去玩, 所以比佢玩埋囉!

滕滕而家只有二四係得閑, 收到老師興趣班通告, 有跆拳同普通話係fit for 而家嘅空間, 而呢兩樣我都有興趣, 因為滕滕閑時會自己講d唔咸唔淡嘅火星普通話, 所以我知佢都like! 二選其一真係好難, 結果, 我揀左跆拳班!


今日係第二堂, 收到套衫, 滕滕著左上身唔肯除, 咁我就知佢like玩喇! 其實我都怕佢理解錯, 學功夫係要嚟強身健體同保護自己並唔係要嚟打人, 所以我而家開始又要洗佢腦同佢講, 如果遇到壞人時, 可以用功夫嚟對付壞人, 所以學左番嚟一定要教我架!

2 則留言:

  1. 小朋友真係要有啲運動係好的~~~
    咁佢而家咪好忙,日日都嘢學?

    回覆刪除
    回覆
    1. 除左星期二係冇嘢做之外就真係日日都有嘢做! 我起初都怕會太多, 所以都問過佢existing 嗰d佢覺得點覺得好唔好玩, 而佢答我全部都like! 可能我唔會同佢溫習嗰日上去堂學過d咩, 冇比到d咩壓力佢啦~

      刪除