2013年10月28日 星期一

好靚吖~

呢排買左好多嘢, 買到收唔到手, 今個月到今日為止, 總共淘左HKD4200! 有1/3唔係我嘅, 而其餘大部份就係滕滕D冬天衫褲&小部份係我嘅冷衫! 我覺得自己好似痴左線咁囉~ 我係唔係已經有購物狂呢個病呢???

今個月最開心就係淘左條鏈番嚟!


可能有上次嘅經驗, 所以今次訂做嘅size 細過上一次, 而且整左玫瑰金色~



我都好like~!



2 則留言:

  1. 我未到手既忍唔住SEND 張相比淇淇睇, 佢不知幾鍾意!! 巧開心!
    THANK YOU!

    回覆刪除