未夠11點就已經話好攰, 瞓左落去不停咁有胃氣出時我已經心知不秒, 所以我已經整定左隻湯碗係床邊, 但係瞓到12點幾, 真係嘔到一床到係囉!
嘔完一大輪, 整好番晒成張床, 比左幾塊梳打餅同埋止嘔藥比滕滕食,跟住就再瞓番喇, 但係3點幾佢開始又唔妥, 又嘔, 而且仲痾水! 水, 我都唔敢比多佢飲, 因為我知道佢又腸胃炎喇, 我怕佢飲得多水隔一陣又嘔番晒出嚟!
雖然只係飲一啖水, 但係都照嘔囉! 嘔到黃膽水都嘔埋都仲有嘢嘔, 真係陰公! 一路嘔, 就一路痾, 痾左小小水之後個肚就不停咁陰陰痛, 但係又痾唔出喎! 我唯有坐係滕滕前面抱住佢, 希望佢咁攰時我可以旁下佢唔好咁辛苦!
又攪完一大輪之後, 未天光五點幾又嚟過! 今次就齋嘔痾唔出, 不過個肚又係陰陰痛到飛起囉! 因為之前比左藥佢食, 雖然嘔番晒出嚟, 但係又未夠4個鐘, 所以我都唔敢再比佢食喇, 就係之所以今次冇食藥, 就所以先可以真真正正咁瞓到11點幾!
貼左張紙叫個工人同我去dr到排隊, 所以起身冇耐就可以去睇醫生喇!
其實我覺滕滕真係好乖, 尋晚咁辛苦, 佢一d都冇發過皮氣, 佢肚痛痾水, 我想陪佢坐係佢前面, 佢居然怕太嗅會嗅襯我叫我出廁所喎! 真係傻豬仔囉, 媽咪點會怕嗅唔陪你啫!
直到今朝去睇醫生佢都冇"猛爭"過, 而且一起身時可能冇咩事就笑住咁同我講早晨! 所以其實你乖時, 我真係好鐘意好鐘意你架! 你想要咩玩咩, 只要唔過份, 媽咪一定會比你架!
滕滕真係好乖好勇敢呀~~
回覆刪除[版主回覆10/22/2013 14:41:31]佢應該好捱得下!