2013年10月4日 星期五

可能真係好辛苦~

今日冇飯帶, 唯有上商場買lunch番公司食! 因為而家可以經過商場先去街市, 所以唔行路面冇冷氣啦, 點不知又比我揰到又有書賣!

今日收獲左呢d~





老師都未正式教晒d數字我就買加減法, 好似好痴線咁囉, 不過, 我唔而家比滕滕做, 而係到老師教到嗰陣時先比佢做, 因為當識左嗰時適當嘅練習係good架!

另外買左4本貼貼貼, 買嚟因為覺得可以training 隻眼, 一買左番嚟比滕滕貼, 一貼就貼左一個小時半個鍾 !


我問滕滕乜貼呢個好辛苦咩, 仲咩事要成個半鐘先可以攪掂架?!  比我感覺佢係唔想貼囉, 有乜理由明明可以15-20分鐘攪掂嘅, 都可以貼咁耐架!



2 則留言:

  1. 如果滕滕對數學有興趣的話,帶佢去學珠心算吖

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢而家學緊手指心算, 等佢有左基礎之後就先比佢學珠心, 一步一步嚟~

      刪除